Marc Broeders

Prachtige jacuzzi tegen een voordeelprijs.
Het volledige traject van bij het bezoek in de showroow in Genk Waregem, tot bij de levering en plaatsing door Marc waren top!

Wouter Vanderghinste

Prachtige jacuzzi tegen een eerlijke prijs.
Het volledige traject was een prettige ervaring: bezoek aan de showroom Waregem, bestelling, levering en in productiestelling waren top!

Timmer en onderhoudsbedrijf M Jansen...

Goed, professionele uitleg..Denken met je mee.De monteur was zeer behulpzaam en gaf Goed advies..Dankjewel Has voor jou goede hulp en advies...

Familie Geeraerts

Goede duidelijke uitleg gekregen die resulteerde in een bestelling

Fam. Umans

Ik ben zeer tevreden over de Bubbelkoning. We zijn in de showroom erg goed geadviseerd door Bram. Daardoor hebben we uiteindelijk een goede keuze gemaakt en is onze jacuzzi afgelopen dinsdag... Ik ben zeer tevreden over de Bubbelkoning. We zijn in de showroom erg goed geadviseerd door Bram. Daardoor hebben we uiteindelijk een goede keuze gemaakt en is onze jacuzzi afgelopen dinsdag geleverd en geïnstalleerd

Fam de jong

Mijn ervaring is dat het een serieuze bedrijf is Maar dat de service niet altijd zo soepel verloopt
Zo zit ik al bijna 3 maanden tewachten op reparatie Dit komt omdat het het hoogseizoen is voor ze Maar monteurs gaan gewoon op vakanie in die periode Het grootste recht hoor dat hebben zij ook verdient Maar laat dan de klant er niet de dupe van worden
Dus niks geen gebubbel al drie maanden in deze warme tijd
Echt flink balen

Reactie Bubbelkoning.nl:

Geachte heer de Jong,
Geachte heer de Jong,
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Momenteel zitten wij in de drukste periode van het jaar met mbt de spa's. De gemiddelde wachttijd bij storingen zit momenteel op 10-15 werkdagen. Terwijl u weet uit het verleden dat service afspraken normaal gesproken beduidend sneller gaat. ( 2-5 werkdagen)
U geeft aan dat u al 3 maanden wacht echter zie ik dat u 5 weken geleden gemeld dat u per ongeluk de computer van de spa uit 2017 hebt opgeblazen.
U wilde in eerste instantie een afspraak zodat wij een offerte konden opstellen voor uw verzekering. Wij hebben toen gelijk iemand gestuurd om de offerte op te stellen, wij waren helaas niet op de hoogte dat u later ons nog hebt gemeld dat wij de spa direct moesten maken. Dit is inderdaad slordig echter hebben wij het proberen op te lossen door u een compensatie te geven.
NU hebben wij gelijk weer een nieuwe afspraak ingepland echter laat dit nog 9 werkdagen op zich wachten. Ik begrijp uw frustratie dat het iets langer duurt als normaal echter doen wij er alles aan om alles zo snel en goed mogelijk op te lossen voor iedereen. Zodoende vraag ik u vriendelijk om even geduld te hebben.

anneke en peter visser

Ruime keus aan jacuzzi's en sauna's de taak van de verkoper is belangrijk. we hadden een jacuzzi uit gezocht maar de verkoper zei deze verkoop ik niet aan u. Hij is 90 cm diep en u bent niet zo... Ruime keus aan jacuzzi's en sauna's de taak van de verkoper is belangrijk. we hadden een jacuzzi uit gezocht maar de verkoper zei deze verkoop ik niet aan u. Hij is 90 cm diep en u bent niet zo groot daar beleeft u geen plezier aan.