Wesley

Bij defect of vragen ontvangen we van Bubbelkoning altijd goede info en worden steeds geholpen. Men komt hun afspraken na.

Robert De Groote

Vriendelijke installateur, de plaatsing duurde wel langer dan voorzien door een lekke band van het transportkarretje, maar de jacuzzi werd perfect geïnstalleerd.

Sil janssen

Ik heb nu 1 jaar een mooie jacuzzi van de bubbelkoning tot grote tevredenheid. Vanmorgen merkte ik echter dat er iets mis was met de verwarming. Na mijn mail heel snel antwoord gekregen en samen het... Ik heb nu 1 jaar een mooie jacuzzi van de bubbelkoning tot grote tevredenheid. Vanmorgen merkte ik echter dat er iets mis was met de verwarming. Na mijn mail heel snel antwoord gekregen en samen het probleem kunnen oplossen. Blijkbaar had ik ongewild de instellingen veranderd. Dank voor de snelle hulp ! Ben helemaal tevreden !

Reina Woensdregt

Vanochtend onze jacuzi gekregen. Fijne monteur heeft alles rustig en duidelijk uitgelegd! We zijn zo blij met de jacuzi.... Nu nog even opwarmen en morgen heerlijk genieten. Hartelijk dank voor... Vanochtend onze jacuzi gekregen. Fijne monteur heeft alles rustig en duidelijk uitgelegd! We zijn zo blij met de jacuzi.... Nu nog even opwarmen en morgen heerlijk genieten. Hartelijk dank voor jullie goede zorgen!

Wouter

Vlotte en behulpzame verkoper te Waregem! Communicatie met planning kon iets beter, maar kwam uiteindelijk wel goed.

Danielle blankennagel

Fabio was op tijd en heeft alles netjes gedaan en uit gelegd nu kan gaan genieten van mij jacuzzi

A. Hoppenreijs

Service gericht. Hebben zeer goede contacten met specialisten op gebied van jacuzzi en onderhoud.