Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Linze Vlietstra

Op een correcte en vlotte manier geholpen.

als boven.

Ga zo door.

Hans ten Napel

In éen woord geweldig, ik wist niet dat dit/deze service nog mogelijk was

comunnicatie

B. van der Hout

Communicatie ervaren als zeer direct en er wordt op vragen snel en adequaat gereageerd

Zie bovenstaande berichtgeving.

N.V.T.

Arie Van duijn

Prima geholpen bij diverse problemen

Snelle reactie en goed handelen

Adrie Monshouwer

Tot nu toe alles voorspoedig gegaan

Alles lekker uit handen genomen

Luc Boekesteijn

Duidelijke communicatie en prima geregeld!

Alles uit handen genomen

Particulier

Prima ervaring met dit bedrijf, goed geholpen met telefonisch contact. Verstuurde mails worden direct beantwoord.

Zoals hierboven beschreven.

FJH 8167

Er blijft geen vraag over!!

Doen wat ze zeggen

Onmogelijk

M.Kes

doet wat er word verwacht

Suzanne

BTW Teruggave zonnepanelen via deze aanbieder geregeld. Tot onze verbazing kregen we post van de Belastingdienst dat we 20.000eu moesten betalen. Dit is vervolgens verlaagd tot 130eu. Er was iets... BTW Teruggave zonnepanelen via deze aanbieder geregeld. Tot onze verbazing kregen we post van de Belastingdienst dat we 20.000eu moesten betalen. Dit is vervolgens verlaagd tot 130eu. Er was iets misgegaan in het systeem van de Centrale. Heel vaak gemaild en gebeld. Mededeling dat het geregeld wordt. Inmiddels zijn we herinneringen, aanmaningen en dwangbevelen verder en is het nog steeds niet geregeld. Ik ben bang dat er zo een deurwaarder bij ons op de stoep staat. Ze zijn onbereikbaar vanaf donderdag 13:00u, dus dan zijn wij te laat met het dwangbevel betalen. Nu moeten dus gaan betalen voor hun fout? Zorgeloos uitbesteden is geen sprake meer van.

Overigens positief puntje: medewerkers aan telefoon zijn erg vriendelijk. Ze doen helaas beloftes die ze niet na kunnen komen. Ik hoor graag zsm van de Centrale hoe we dit op gaan lossen voor het weekend.

Zaken met de Belastingdienst beter regelen