Doel bereikt?

Chris

"Het was een zeer goed verzorgde training, duidelijke uitleg en veel opgestoken. De trainer was zeer kundig en enthousiast.

Training Nederlands Klassikaal

Egbert de Koning

Zeer professioneel en leuk contact. Erg persoonlijk en kunnen snel schakelen.

Persoonlijk leiderschap

Roos

De training was online, maar goed te volgen en op een prettige manier werden de deelnemers erbij betrokken. BTR heeft onze doelen helder in kaart gebracht en de training hierop aangepast met een... De training was online, maar goed te volgen en op een prettige manier werden de deelnemers erbij betrokken. BTR heeft onze doelen helder in kaart gebracht en de training hierop aangepast met een bijpassende training, super!

Online vergaderen

Yordy/Peter Dekker Installaties

Mijn ervaring is dat het een erg nuttige en informatieve training was die trainer Aalco gaf. Zijn uitleg en tips waren duidelijk en goed gericht op de (mijn)praktijk. Aalco nam goed de tijd om alles... Mijn ervaring is dat het een erg nuttige en informatieve training was die trainer Aalco gaf. Zijn uitleg en tips waren duidelijk en goed gericht op de (mijn)praktijk. Aalco nam goed de tijd om alles te bespreken. Ik zou deze training inclusief deze trainer zeker aanraden!

Assertiviteit en Conflicthantering

Jasper (Eigenaar)

Ik ben erg tevreden over de manier waarop de training tot persoonlijke coaching is vorm gegeven. Ik kom zeker in 2021 bij jullie terug.

Persoonlijke coaching

Baartman Stoffering

Een erg fijne training gehad van Ron. Alle punten behandeld die ik graag wilde behandelen.

Microsoft Excel

Baas

Een super toffe en leerzame training gehad van Tim. Heel erg waardevol voor mij maar uiteindelijk ook voor mijn werkgever en teamleden. Door de praktische setting veel diepgang kunnen creëren. Erg... Een super toffe en leerzame training gehad van Tim. Heel erg waardevol voor mij maar uiteindelijk ook voor mijn werkgever en teamleden. Door de praktische setting veel diepgang kunnen creëren. Erg bij mee.

Leidinggeven

R. Timmers

Prettige en persoonlijke samenwerking met BTR Trainingen en goedkoper dan andere bureaus.

zakelijk Duits

Zorginstelling

Goede afwisseling tussen praktijk en theorie, waardoor de concentratie erbij blijft. Uitleg was helder en duidelijk!

omgaan met agressie

Marjan Willemsen

Interessante training + trainer! Met een kleine groep deze training online kunnen volgen en was zeker leerzaam!

creatief en commercieel schrijven