Doel bereikt?

Prima training. sloot niet helemaal aan bij de behoefte in eerste instantie maar gaandeweg de dag is dit aangegeven bij de trainer die er goed op inspeelde.

basis Excel

Jochem Zonnehuisgroep

Het was voor onze zorgorganisaties de eerste kennismaking met BTR Trainingen uit Almelo. De training is op maat gemaakt. Een goede intake met trainer op een van onze locaties gaf veel inzichten... Het was voor onze zorgorganisaties de eerste kennismaking met BTR Trainingen uit Almelo. De training is op maat gemaakt. Een goede intake met trainer op een van onze locaties gaf veel inzichten hierdoor ontstond maatwerk. Er waardevol.

Schriftelijk rapporteren

NOVI

Professioneel, up to date, betrokken, jong en flexibel bedrijf dat niet alleen z'n best doet om trainers en trainees te vinden, maar juist ook acte de présence geeft in begeleiding tijdens de... Professioneel, up to date, betrokken, jong en flexibel bedrijf dat niet alleen z'n best doet om trainers en trainees te vinden, maar juist ook acte de présence geeft in begeleiding tijdens de training en verzorging naderhand.

Bewustwording online kwetsbaarheid

Twan

Goede ervaringen met BTR Trainingen. Leveren kwalitatief goede trainingen en denken met je mee.

De Leiderschapslessen volgens Nelson Mandela

Eric, Kampen

Ik heb deelgenomen aan een maatwerk training bij ons op kantoor. De training is in mijn ogen erg goed en leerzaam geweest. Door een goede screening/intake zat ik in de juiste groep. Ik werd... Ik heb deelgenomen aan een maatwerk training bij ons op kantoor. De training is in mijn ogen erg goed en leerzaam geweest. Door een goede screening/intake zat ik in de juiste groep. Ik werd ingedeeld tezamen met collega’s die dezelfde vraagstukken hadden als ik had. Het huiswerk was soms wel pittig maar erg waardevol.

Zakelijk Engels

Boomkamp Trading

Klantvriendelijk en snelle reactie. Trainingsmateriaal altijd goed voor elkaar!

Microsoft Office: Excel