Doel bereikt?

VCA

Leuke inspirerende training

Presentatievaardigheden

Garage Joris Heijne

Prima training, goede tips en tops en praktische tools gekregen om in de praktijk uit te voeren. Zeer waardevol voor mijn organisatie.

Klantgericht denken en handelen

Mike GD

Zeer leuke en interessante training. Onze trainster stelde iedereen op zijn/haar gemak tijdens de presentaties. Er was veel ruimte voor ontwikkeling van de individuele doelen. Daarnaast kregen we... Zeer leuke en interessante training. Onze trainster stelde iedereen op zijn/haar gemak tijdens de presentaties. Er was veel ruimte voor ontwikkeling van de individuele doelen. Daarnaast kregen we goede opbouwende feedback over de gegeven presentaties. Na de cursus heb ik een presentatie mogen geven aan een grote groep mensen waarbij ik de nodige aspecten van de training heb kunnen gebruiken. Waardoor ik een stuk relaxter was dan voorheen.

Presentatievaardigheden

Duidelijke informatie individueel aangepast op grond van kennis.

Basistraining Excel

Jos - OC Wierden

Ik vond het een leerzame training om te volgen. Erg praktisch ingesteld met veel handvatten.

Training Timemanagement in combinatie met MS Outlook

Gezondheidsdienst voor Dieren

Veel aandacht door de kleine groepen, fijne sfeer en veel praktische opdrachten waardoor je en uit je comfortzone wordt gehaald, en je goed kan oefenen.

Presentatietechnieken

Op een leuke en leerzame manier met excel bezig geweest.

microsoft excel training

GD Deventer

Conchita speelde goed in op de behoefte van de groep en de individuele leerdoelen. Ze zorgde ervoor dat je op een ontspannen manier meerdere keren voor de groep kwam te staan, waardoor uiteindelijk... Conchita speelde goed in op de behoefte van de groep en de individuele leerdoelen. Ze zorgde ervoor dat je op een ontspannen manier meerdere keren voor de groep kwam te staan, waardoor uiteindelijk spanning af begon te nemen. Verder veel geleerd over verschillende presentatiestijlen.

Presentattievaardigheden

Prima te volgen en actueel te gebruiken

Leiderschapslessen volgens Nelson Mandela