BS tools

Makkelijke webshop

Kende het bedrijf niet. Had een cirkelzaagblad nodig. Deze site geeft zeer veel info, over stand van de tanden, negatieve of positieve hoek etc. Dat trok me over de streep. Andere sites waren érg... Kende het bedrijf niet. Had een cirkelzaagblad nodig. Deze site geeft zeer veel info, over stand van de tanden, negatieve of positieve hoek etc. Dat trok me over de streep. Andere sites waren érg summier. Zodanig dat je niet weet wat je koopt. Hier perfect!

Sterke punten?

Kreeg van elke stap in de afhandeling een e-mail! Perfect te volgen. Zowel via DHL als via nogmaals een mail van BSTools. Echt zeer professioneel!

Behrouz Rastegar

Goed en snel afgehandeld

Sterke punten?

duidelijk beschrijving wat en waar de product precies voor is,ik moest een zaagblad hebben en stond ook precies de maten van blad en voor wat voor hout het precies mag gebruikt worden dus wist ik... duidelijk beschrijving wat en waar de product precies voor is,ik moest een zaagblad hebben en stond ook precies de maten van blad en voor wat voor hout het precies mag gebruikt worden dus wist ik meteen dat het is wat ik moet hebben,dit was een belangrijke info dat ik bij geen andere bedrijven kon vinden

Rene van der Pol

Zeer snelle levering.

Sterke punten?

Makkelijk om te vinden wat je nodig heb.

Dolf Somers

Makkelijk

Mike Claasz Coockson

Groot assortiment en gevonden wat ik zocht. Verschillende betaalmogelijkheden.
Verzenden alleen niet gratis, maar dat vind ik een luxeprobleem

Sterke punten?

Makkelijk filteropties bij zoeken naar producten

Frans Olsthoorn Timmer en Onderhoud Bedrijf

2x bestelling gedaan, is allebij prima afgehandeld.

Sterke punten?

Ik weet geen zwakke punten.

Rense Nanninga

Supersnel