Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

Wim

Prachtige keuken met een geweldige monteur en services en geweldige nazorg. Ontzettend blij met deze prachtige keuken

Meedenken in oplossingen vanaf het begin tot het einde van de keuken.

bezorging onvoldoende, de werkbladen moesten wij zelf vanuit parkeergarage naar 2e verdieping brengen. De werkbladen konden makkelijk in de lift. Monteur heeft ons geholpen de werkbladen naar boven... bezorging onvoldoende, de werkbladen moesten wij zelf vanuit parkeergarage naar 2e verdieping brengen. De werkbladen konden makkelijk in de lift. Monteur heeft ons geholpen de werkbladen naar boven brengen, waarvan hulde.

Edith van der Laan

Na 3 weken plaatsen is mijn afwasbak en vaatwasser nog niet aangesloten. De keuken is mooi en het advies ook,maar de plaatsing is een drama. 9 dagen op de aansluiting van de kookplaat moeten wachten... Na 3 weken plaatsen is mijn afwasbak en vaatwasser nog niet aangesloten. De keuken is mooi en het advies ook,maar de plaatsing is een drama. 9 dagen op de aansluiting van de kookplaat moeten wachten en nu is het 7/9 (vanaf 22/8) zitten we te wachten op de aansluiting. Tevens verkeerde afvalbakken geleverd. Ook nog niets mee gedaan.
Daarnaast moesten in februari opgeven wanneer we de keuken geplaatst wilden hebben. In mei kwam de mededeling dat ze op de ons aangegeven datum dicht waren. Op vakantie waren ze dan. Dat wisten ze niet in februari ??. Na veel bellen en gelukkig toestemming van de bouwer mochten de keuken voor hun vakantie neergezet worden, terwijl we nog geen sleutel hadden.
Zodoende kon er na hun vakantie 22/8 gelijk gestart worden met de plaatsing.

Weinig.

Alles wat hier fout ging en hierboven beschreven is.

Rik

Mooie keuken maar installatie en klantenservice kunnen beter

Vriendelijk en geduldig. Geen vervelend opdringerig gedrag.

Installatie en klantenservice kunnen echt een heel stuk beter

Ronald S

De verkoper heeft de keuken uitgewerkt die wij wilde hebben

luisteren en de wensen verwerken

iets meer aandacht geven aan te leveren goederen

Voois

Prachtige keuken met prima monteurs en services en geweldige nazorg. Super blij met deze mooie keuken

Meedenken in oplossingen vanaf het begin tot het einde van de keuken bedenken

Houd dit vast dit zijn de redenen dat we weer voor een bruynzeel keuken hebben gekozen

Edith van Haasteren

Prima service en prachtige keuken

Vriendelijk en snel

Nvt

M van Dort

Betrouwbaar, secuur en goede communicatie

Je wordt vriendelijk en netjes geholpen

Apparatuur van dezelfde A label plaatsen

Juffermans

Slechte ervaring met dit bedrijf in het traject aankoop, planning, levering, plaatsing en follow up.

Dit bedrijf mist op alle punten kwaliteitszorg

De graaf onderhoud

Komen ze de keuken leveren mis ik de combi oven
Nu blijkt dat de oven niet meer te leven is
Klanten zéér boos
Nu moeten ze wat anders uitzoeken wat € 200,00 duurder is
Nu moet ik vragen aan de woning coöperatie om meerwerk te mogen doen
Weer gezeik
Het aanrechtblad was ook beschadigd
Nu kan ik geen tegelwerk plaatsen dus weer een afspraak maken met de tegelzetter wie gaat de extra kosten betalen

Communicatie

De graaf onderhoud

Meerdere keren gebeld of alles compleet is De keuken is niet compleet afgeleverd Nu mis ik de oven Gebeld Maar de oven was niet te leveren Nu heeft de klant een andere oven uit gezocht 8 weken... Meerdere keren gebeld of alles compleet is De keuken is niet compleet afgeleverd Nu mis ik de oven Gebeld Maar de oven was niet te leveren Nu heeft de klant een andere oven uit gezocht 8 weken levertijd
Aanrecht blad beschadigd nu kan de tegelzetter niet door
Allemaal extra kosten
Bij wie kan ik dit declareren
de klant gaat niet betalen maar wel zeuren dat het allemaal te lang duurt als ik dan bel naar de service dan doen ze niks en wordt ik verder gestuurd van kastje naar de muur

Niks

Communicatie