Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Daan

Komen afspraken niet na

De verkoper in de winkel zelf

Kortom een kut bedrijf. 4 november keuken geleverd en tot op heden nog niet af. Vaatwasser is dusdanig gemonteerd dat er een inkeping onder de keuken zit van 10 centimeter zodat de vaatwasser open... Kortom een kut bedrijf. 4 november keuken geleverd en tot op heden nog niet af. Vaatwasser is dusdanig gemonteerd dat er een inkeping onder de keuken zit van 10 centimeter zodat de vaatwasser open kan, na 5 bezoeken van monteurs heeft iemand eindelijk de oplossing gevonden die simpel is.
Klantenservice team c heeft totaal geen haast en zegt alleen maar ‘we snappen het’. Kortom goede media training.
Het is dramatisch dat je 5 maanden moet wachten op een fatsoenlijke oplossing.
Daarnaast wordt er niet gecommuniceerd met het transportbedrijf wat voor veel frustratie zorgt. Er wordt totaal niet naar je geluisterd, dit was de laatste keer bij Bruynzeel. Wat een ballenorganisatie.

Hans

Tevreden klant!

Goede kwaliteit, prima onderaannemers (plaatsers), klantenservice goed bereikbaar en denken mee

Bij de voorbeeldkeukens aangeven dat het zonder tegels, en vloer is.

Jos

Fijn gesprek in de winkel(Breda), goed advies over de (her)inrichting van keuken en bijkeuken. Mooi degelijk materiaal. Alles volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd door een zeer vriendelijke en... Fijn gesprek in de winkel(Breda), goed advies over de (her)inrichting van keuken en bijkeuken. Mooi degelijk materiaal. Alles volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd door een zeer vriendelijke en ervaren monteur. Twee deuren hadden kleine beschadiging van het transport, deze zijn gelijk opgegeven voor vervanging en later ook netjes vervangen.
De keuken is heel fijn ingericht en heerlijk om in te koken. Ook de bijkeuken met wasmachine, droger, vaatwasser en spoelbak is heel mooi en handig. Veel kastruimte boven het aanrechtblad is echt top.
Inmeten van de keuken is zeer precies uitgevoerd. Ook het inmeten van het aanrechtblad, na plaatsing keuken met tijdelijke noodbladen is zeer precies uitgevoerd. Bij plaatsing van de bladen paste alles tot op 0,5 mm nauwkeurig.
Wij zijn super blij en zeer tevreden met de keuken. Ook de communicatie was duidelijk en klopte met de afspraken.
Telefonisch contact over het leiding plan was fijn en zeer verhelderend. Alles paste daarna ook precies, de monteur was heel blij met de juiste plaatsing van leidingen en afvoeren.

Al met al, top bedrijf.

Goede alternatieve ideeën over de inrichting. Heeft zeer goeg uitgepakt.

Transporteurs aanspreken over het voorzichtig behandelen van de pakketten. Niet dragen aan de plastic verpakking banden.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hoi Jos, wat leuk te lezen dat we je vanaf de aankoop tot oplevering van de keuken zo goed hebben kunnen helpen! Wij wensen je heel veel kookplezier ! Groeten Jolie

Isabelle Plomp

Koop VooralGEEN keuken bij Bruynzeel. Verkoop in winkel gaat zoals bij auto verkoop.
Maarrr als bij levering en montage missers zijn. Is niks en niemand bereikbaar en wacht je maanden lang. Zelfs voor simpel kraantje wat een van de missers is. NIET DOEN BRUYNZEEL

Ze belle niet teruggeen

Trainen van Zoals het hoort SERVICE

Wim

Zeer plezierig verlopen aankoopgesprekken in de winkel, kreeg goede ideeën en adviezen, complete levering en plaatsing, alles geheel volgens afspraak.

Vriendelijke en deskundige medewerkers, prettige sfeer, meedenken.

Dit was zoals het nmm moet zijn.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Wim, bedankt voor de mooie review. Veel kookplezier in je nieuwe keuken! Groetjes Daan

Saskia Meijssen

Vriendelijke mensen, ruimte om zelf na te denken, genoeg keuze mogelijkheden

We werden goed geadviseerd voor onze kleine keuken, er werd met ons meegedacht. Zeker ook voor een kleine keuken een zeer toegankelijk bedrijf.

De voorbeeld handvatten voor de kastjes in een donkere hoek ( bukken om 't te zien) Misschien een lijst opstellen waar allemaal een keuze uitgemaakt moet worden bij het aanschaffen van een nieuwe... De voorbeeld handvatten voor de kastjes in een donkere hoek ( bukken om 't te zien) Misschien een lijst opstellen waar allemaal een keuze uitgemaakt moet worden bij het aanschaffen van een nieuwe keuken.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hoi Saskia, bedankt voor je leuke en uitgebreide reactie! Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Je tips delen we ook met de winkels. Groetjes Karin

Hanneke Joosten - Wijkgebouw Hof van Eden Haarlem

Vanaf het eerste contact over de aanschaf van de keuken werden we professioneel en zeer vriendelijk geholpen om de juiste keuzes te maken. Daarnaast zijn de keukens van Bruynzeel gewoon van super... Vanaf het eerste contact over de aanschaf van de keuken werden we professioneel en zeer vriendelijk geholpen om de juiste keuzes te maken. Daarnaast zijn de keukens van Bruynzeel gewoon van super kwaliteit, we weten dat we hier jarenlang plezier van gaan hebben. De communicatie over de levering en plaatsing verliep ook prima. We zijn zeer tevreden.

Professioneel en betrokken. Er wordt goed meegedacht over de juiste keuzes m.b.t. het beschikbare budget.

Geen.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Hoi Hanneke, wat tof om te lezen, dankjewel voor deze mooie review. We wensen je heel veel plezier met de nieuwe keuken! Groetjes Jola

Mariem

Schandalig bedrijf!

Communicatie 0,0
Afspraken 0,0
Vriendelijkheid 0,0

Ga niet in zee met Bruynzeel tenzij je jaren wil wachten op je keuken met hoofdpijn. Wees gewaarschuwd!

Lees mijn revieuws voor verbeterpunt

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Mariem, het spijt mij dat je niet tevreden bent. Ik heb een persoonlijk bericht gestuurd om met je in contact te komen. Met vriendelijke groet, Karin

F. Martijnse

Mooie keuken. Duurde erg lang voordat alles in orde kwam

Mooie keuken . Alle medewerkers aan de telefoon doen erg hun best, maar veel meer dan een probleem doorgeven kunnen ze niet. De deskundige monteur is erg belangrijk.

Betere logistiek zou de klant veel ergernis besparen en het het bedrijf waarschijnlijk veel geld. Bij de advisering zouden de energie-labels van de apparatuur ook aandacht moeten krijgen. Als de... Betere logistiek zou de klant veel ergernis besparen en het het bedrijf waarschijnlijk veel geld. Bij de advisering zouden de energie-labels van de apparatuur ook aandacht moeten krijgen. Als de klant wensen heeft die in de praktijk onpraktisch zijn, zou de adviseur daarin moeten adviseren en zo de klant behoeden voor onhandigheden.

Rinske

Een klantvriendelijk bedrijf met redelijke prijzen en uitstekende service.

In de winkel wordt je goed geholpen en er wordt naar je wensen geluisterd, en de monteurs die de keuken plaatsen zijn uiterst bekwaam. De service is prima!

Tip voor de keukenfabrikant, vraag eens hoe de tevreden de klant is met de indeling van de kastjes/ besteklades. Er zijn dingen die ik anders zou doen maar ik kan zelf geen contact krijgen met de... Tip voor de keukenfabrikant, vraag eens hoe de tevreden de klant is met de indeling van de kastjes/ besteklades. Er zijn dingen die ik anders zou doen maar ik kan zelf geen contact krijgen met de fabrikant.