Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

Teun

Goede service, prachtige keuken en perfect nazorg

Duidelijke opties, goed advies en prachtige spullen.

De digitale weergave van de keuken in de software van Bruynzeel is minder mooi/accuraat dan die van concurrenten. Daar de keukens in het echt zeer mooi zijn is het denk ik de moeite om dit te... De digitale weergave van de keuken in de software van Bruynzeel is minder mooi/accuraat dan die van concurrenten. Daar de keukens in het echt zeer mooi zijn is het denk ik de moeite om dit te verbeteren.

Anita en Rob Huisman

Meer dan: goed, prettig, relaxt, gezellig

Na een vriendelijke rustige ontmoeting/kennismaking heeft de heer Schutte eerst goed geluisterd naar onze wensen en is daarna "aan het werk" gegaan.
Door het goede luisteren is er een beter,...
Door het goede luisteren is er een beter, mooier en completer eindproduct ontstaan.

hoger dan een score 10 kan toch niet. Of een 10+ moet mogen.

R.Douwsma

Keuken gekocht bij Bruynzeel (projectbouw) maar is geplaatst door een extern bedrijf wat erg veel te wensen over liet…Veel pech gehad..Bruynzeel pakte het daarna zelf op en naar volle tevredenheid !... Keuken gekocht bij Bruynzeel (projectbouw) maar is geplaatst door een extern bedrijf wat erg veel te wensen over liet…Veel pech gehad..Bruynzeel pakte het daarna zelf op en naar volle tevredenheid ! Ook geen lapmiddelen maar gewoon netjes vervangen en alles in overleg opgelost ! Het bedrijf heeft steeds meegedacht en waren erg betrokken bij het oplossen van de problemen ! Vakmensen zijn het !

Nike is betrokken en ook goed op de hoogte van alle (nieuwe) producten en mogelijkheden. Ze denkt mee met je budget en geeft hierin de juiste adviezen waar je geen spijt van krijgt. Ze weet heel... Nike is betrokken en ook goed op de hoogte van alle (nieuwe) producten en mogelijkheden. Ze denkt mee met je budget en geeft hierin de juiste adviezen waar je geen spijt van krijgt. Ze weet heel goed wat er is en dat maakt de veel keuzes die je moet maken aanzienlijk makkelijker !

Het is jammer dat jullie voor het plaatsen van de keukens af en toe gebruik moeten maken van externe bedrijven die niet dezelfde standaard hebben als Bruynzeel.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Renata, bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat alles is opgelost! Veel plezier met je keuken. groetjes Roos

Isa

Zeer slecht

Klanten behulpzaamheid mag op de schop
Het is triest gesteld met het oplossen van problemen bij bruynzeel keukenboer.
3 x wasbak verkeerd geleverd na 7maandenna 4 maanden eeñ sifonnetje...
Klanten behulpzaamheid mag op de schop
Het is triest gesteld met het oplossen van problemen bij bruynzeel keukenboer.
3 x wasbak verkeerd geleverd na 7maandenna 4 maanden eeñ sifonnetje geleverd.
Plankje ophangen zou maanden duren heb ik zelf gedaan.
Kastjes vernieuwen na 6 maanden.
Kerst 2023 is mijn boretti stuk gegaan na 9 maanden. Keuken is op 7 maart geplaatst althans de helft.
Er is nog niemand geweest voor de boretti en er is ook niet de wil om een nieuwe smeg te plaatsen wat ik graag wil.
Tegenwerken daar zijn ze goed in. Nuheb ik een advocaat hoe triest. Bruynzeel nooit doen!!! Ga naar een Duitse firma dan is de service top.

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Isa, ik zie dat er contact met ons is opgenomen door je rechtsbijstandverzekering. Je klacht is in behandeling en hierop zal deze week een reactie worden gegeven. Groetjes Daan-Webcare

Frank Stokkel

Perfecte service! en zeer goede kwaliteit

advies en installatie!

Info@Time BV

Geweldige service en klantgericht. Zij voldoen zeker aan de 5G's van verkoop. Gewin, Genot, Gemak en Geen Gezeur.

Bereikbaarheid ook tijdens Corona

Nagenoeg geen, ook nazorg is fantastisch

Reactie Bruynzeel Keukens:

Dank je wel voor je 5G's! Ik wens je veel kookplezier in je nieuwe keuken. Groetjes Daan- Webcare

Priems

Fijne mooie en kwaliteit uitleg
Mee denkend in het budget
Fijne verkopers

Kwaliteit

Stickers niet op de voorkant van de keuken bij levereing

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste H. Priems, Bedankt voor je review! Veel kookplezier gewenst. Groetjes Daan-Webcare

Mercatus

Prima afgeleverd en na een klein mankementen snel geholpen.

Goede uitleg en meedenken

Niet

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Sjoukje, Dank je wel voor je beoordeling. Ik wens je veel plezier met je nieuwe keuken. Groetjes Daan- Webcare

henk beentjes

Super keuken bedrijk met super services

kan er geen bedenken

Reactie Bruynzeel Keukens:

Beste Henk, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier met je keuken. groetjes Roos

Hendrik

Klantvriendelijke behandeling en goed advies

De adviseur heeft heel veel tijd beschikbaar gesteld

Beste Hendrik,
Beste Hendrik,
Ontzettend bedankt voor jouw prachtige recensie! Bij alles wat we doen, proberen we het leven in en om de keuken makkelijker te maken voor zoveel mogelijk mensen. Goed om te lezen dat dit bij jou helemaal geslaagd is! Groetjes, Lara