Bruut.nl

Je aankoop wordt beschermd

Michel

Mooie winkel, goeie website, vriendelijk en servicegericht personeel. Echte aanrader!

Eelko

Een mooie webshop met voldoende mogelijkheden om te filteren om tot het gewenste zoekresultaat te komen.

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

De mogelijkheid om een zoekinstelling op te kunnen slaan voor een volgend bezoek zou mooi zijn. 9 van de 10 keer zoek ik op mijn maat en enkel airmax. Als dit vast gezet kan worden zou dat mooi zijn.

K

De levering was snel, echter ontstond het probleem bij het retouren. Nadat je een paar dure sneakers koopt en ze retour wil sturen, moet je eerst een account aanmaken om aan te geven dat je het...

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Service verbeteren en retourskosten voor eigen rekening nemen ipv de klant ervoor op laten draaien

Nvt

Rob Polhout

Goede Webside en snelle, correcte levering, dus gewoon goed!

Niet.

Arjan

Ruim assortiment, makkelijk uitchecken, goede aftersales, contact via whatsapp is ideaal.

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

een dubbel check of de juiste producten in het pakket zitten alvorens dit te versturen (kreeg 2x rechter schoen). Desalniettemin goed opgelost, maar toch vervelend wanneer je de boel moet retourneren.

In de winkel gekochte cadeaubonnen ook online verzilveren, dit kan nu (nog) niet.

kirsten

Ruime keuze uit schoenen, schoenen die overal uitverkocht zijn, zijn bij bruut wel te bestellen. snelle levering, en een persoonlijk briefje als dank van je bestelling! erg toffe shop!

niet!

B Smit

Bruut eenvoudig

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Gewoon een paar schoenen meesturen misschien.,.gekheid natuurlijk

Jeannette

Duidelijke site en snel geleverd, je wordt goed op de hoogte gehouden qua levering

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Door een bezorgtijdstip aan te geven.

Nike