Het uitgekozen artikel was zeer snel geleverd. Fijn dat de mogelijkheid er was om het pakje bij een PostNL punt op te halen.

Hoe kunnen wij jouw online winkelervaring op Bruut.nl verbeteren?

Helaas was de maat niet goed en moest de sneakers retourneren. Hiervoor moest ik betalen. Hoewel ik dit wist, was prettiger om dit niet te hoeven doen. De maatvoering bij deze schoenen waren heel vreemd.

Shoppen op Bruut.nl is zeer eenvoudig, overzichtelijk en je krijgt een top service !

Henk-Peter Speksnijder

De winkelervaring is prima, overzichtelijke site.

Hoe kunnen wij jouw online winkelervaring op Bruut.nl verbeteren?

Door bij retouren geen verzendkosten te rekenen. (Ik moest alleen een maat groter en moest €6,95 aan verzendkosten betalen)

Was er binnen 2 dagen, niks mis mee

nog breder assortiment

Arthur

Makkelijk en overzichtelijk. Betaling was zo gedaan. Prima site.

Hoe kunnen wij jouw online winkelervaring op Bruut.nl verbeteren?

Alles was prima, geen verbeteringen.

Dominiek van craenenbroeck

Makkelijke website, goede sneakers. Snelle levering en duidelijke communicatie. De verpakking ziet er goed uit!

Hoe kunnen wij jouw online winkelervaring op Bruut.nl verbeteren?

Ik heb geen verbeter punten!

Goede website. Alles overzichtelijk en duidelijk

Ben super tevreden en alles is naar wens gegaan!!! Helemaal toppie zou dit zeker vaker doen!!

Hoe kunnen wij jouw online winkelervaring op Bruut.nl verbeteren?

Gewoon zo door blijven gaan!!

Ben super tevreden over de online webshop! Alles is goed gegaan en mijn bestelling kon ik de volgende dag in de winkel ophalen. Super tevreden!! Zowel mijn online shop ervaring als mijn mooie...

Hoe kunnen wij jouw online winkelervaring op Bruut.nl verbeteren?

Gewoon zo door blijven gaan! Toppiee

Rich

Mijn ervaring met bruut was meer dan goed,vooral het hand geschreven kaartje erbij was heel attent!!

Hoe kunnen wij jouw online winkelervaring op Bruut.nl verbeteren?

voor mij is het goed zo.