Bruut.nl

Je aankoop wordt beschermd

Een super ervaring! De bestelling was er snel en met het persoonlijke kaartje en de tony’s chocolaatjes was het echt een feest toen mijn schoenen binnen kwamen! Heel erg bedankt

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Niet, het kaartje en de chocolaatjes waren echt super!!

Marit

Super snelle levering en afhandeling. Ik heb mijn zending retour gestuurd en had het geld binnen drie dagen weer op mijn rekening. Echt top! Ga zo door Bruut

Stephan

Overzichtelijk en makkelijk.

Gaat prima voor nu.

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

En als aanvulling van de vorige: we waren vergeten erbij te zetten dat we het shoptegoed ook weer retourgezonden hadden en dit zat ook niet bij de zending. Dit vinden wij zeer kwalijk en jammer..

De winkelervaring bij Bruut hebben wij heel positief ervaren

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Het verloop van het retourneren kan wel iets duidelijker.
Wij hadden bij de eerste bestelling een tas erbij besteld, en ook geretourneerd. Er zaten ook 2 chocolaatjes en 2 bruut stickers bij. Deze hebben we ook retour gedaan. Maar bij dit pakketje zaten alleen de schoenen met goede maat.
Wij hadden graag de stickers, chocolaatjes en de tas er graag bij ontvangen.

Supere snelle levering
leuk dat er stickers en een persoonlijk kaartje bij zat

niks op aan te merken

Alissa

Het bestellen op de site is makkelijk, heel overzichtelijk en een uitgebreide keuze betalingwijzen. De levering gaat snel en er zitten leuke extraatjes bij zoals stickers etc. Ook mijn complimenten...

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Ik heb niks op of aan te merken.

Daan

Top winkel! Gastvrije werknemers die klaar staan om je te voorzien van advies en meningen. Dat in combinatie met een mooie, complete website en een breed assortiment, onderscheidt Bruut zich van...

Hoe kunnen wij volgens jou onze (online) winkelervaring verbeteren?

Overstappen op de bezorgdienst van PostNL, dan is het bezorgproces beter te monitoren en zijn er betere afhaalpunten te selecteren.

T .reijers

Snelle en juiste levering