Marlotte

Ontzettend leuke winkel, het is eigenlijk zonde om online te bestellen en niet even langs te gaan, maar wel fijn dat dat kan!

Mooie producten, zeer klantvriendelijk en snelle levering.

Fijn en persoonlijk

Snelle levering,
Persoonlijk

Reactie Broer en Zus:

Dank je wel voor je review, fijn te lezen dat je tevreden bent. Hopelijk zien we je weer een keertje terug online of in onze winkel in Amsterdam:)
Groetjes Roos

Fijn! Leuk ingepakt en het handgeschreven briefje is een leuk detail

Persoonlijke benadering

Reactie Broer en Zus:

Dank voor je feedback! We streven naar een 10 ipv een 8 :), heb je misschien nog tips wat we kunnen verbeteren? Groetjes Roos

Positief

klantgericht, klantvriendelijk

Hoi Kathelyne,
Dank voor het plaatsen van je review. Ik zie dat we nog een paar verbeterpunten hebben, zoals het plaatsen van meer productinformatie op de website. We werken hier hard aan....
Hoi Kathelyne,
Fijn dat je tevreden bent over de klantvriendelijkheid en snelheid van de levering. Dat vinden we erg belangrijk.
We hopen je weer terug te zien. Groeten Roos

Reactie Broer en Zus:

Hoi Tabitha, dank voor je feedback. Ik lees dat je niet helemaal tevreden bent over de productinformatie op onze website. We nemen dit zeker mee en gaan de beschrijvingen uitgebreider erop plaatsen.... Hoi Tabitha, dank voor je feedback. Ik lees dat je niet helemaal tevreden bent over de productinformatie op onze website. We nemen dit zeker mee en gaan de beschrijvingen uitgebreider erop plaatsen. Fijne dag, gr Roos

Helemaal top! Snelle zending en een persoonlijk kaartje!

Snelle zending en een persoonlijk kaartje!

Goeie communicatie, mooie producten, duidelijke site.

Goeie communicatie, mooie producten, duidelijke site.

Geen bijzonderheden

Prima!

Mooi product en snelle levering.

Geen,

Salomeh Dara'ibaf