Goed, alleen jammer dat ik mijn retour kosten niet hebt ontvangen en dat je bij bepaald bedrag verzendkosten moet betalen

Veezondkosten moet gratis

Een bestelling van baby kleding

prima levering. snel en leuk briefje erbij

omruil mogelijkheden zou handig zijn bij aanmelding van retour. De verzendkosten zijn ok, toch zou het fijn zijn als een of voor levering of voor retour een gratis verzenden zou zijn.
ik heb...
ik heb geen reactie gekregen op de omruilvraag.

Reactie Broer en Zus:

Dank voor je feedback. Ik denk dat we je mail over het hoofd hebben gezien, mocht je niet tevreden zijn over je aankoop, dan kun je het altijd terugsturen. Geen probleem, we maken er graag een ander... Dank voor je feedback. Ik denk dat we je mail over het hoofd hebben gezien, mocht je niet tevreden zijn over je aankoop, dan kun je het altijd terugsturen. Geen probleem, we maken er graag een ander kindje blij mee :) we nemen je feedback mee in onze verbetering van de service, dit is voor ons erg belangrijk. Groeten Roos

Tatjana van der Weerden

Jas gekocht voor mijn dochter

Snel en goede prijs. + erg goede service!

Seyma ❤️️

Super fijn en snelle levering.

Goed en netjes ingepakt!

Hanna

Goed verpakt en lief kaartje erbij.

Snel verzonden.

Hartstikke tevreden

Leuke winkel, leuke webshop, snelle levering

Leuk inpakken

Marlotte

Ontzettend leuke winkel, het is eigenlijk zonde om online te bestellen en niet even langs te gaan, maar wel fijn dat dat kan!

Mooie producten, zeer klantvriendelijk en snelle levering.