kelly

Keurig bedrijf, veel aanbod, snelle reacties op vragen alleen jammer dat 4 dagen na de bestelling de sale begint waar ik de volle prijs betaal scheelt het mij nu 24 euro! Had ik nog iets anders... Keurig bedrijf, veel aanbod, snelle reacties op vragen alleen jammer dat 4 dagen na de bestelling de sale begint waar ik de volle prijs betaal scheelt het mij nu 24 euro! Had ik nog iets anders erbij kunnen halen!

snel contact, snelle levering veel aanbod

Mensen het geld terugdoen na een bestelling wanneer de sale begint.

Monique

Super

Fijne duidelijke website

Er staat bovenaan de site gratis verzenden maar eenmaal verder staat er een vanaf bedrag. Beetje misleidend.

Katja Reijnders

Prima!

Product voldoet aan de verwachtingen! Makkelijk te bestellen! Goede Service en heel klantvriendelijk!

Geen tips!

Freulings

Tot nu toe gewoon in de winkel gekocht. Prima service en grote klantvriendelijkheid. Nu voor de eerste keer via de website. Ook dit is uitstekend afgehandeld. Heel klantvriendelijk en... Tot nu toe gewoon in de winkel gekocht. Prima service en grote klantvriendelijkheid. Nu voor de eerste keer via de website. Ook dit is uitstekend afgehandeld. Heel klantvriendelijk en servicegericht. Zeker aan te bevelen en bestelling via de website is voor herhaling vatbaar.

Collectie en de service in de winkel. Grote klantgerichtheid en vriendelijkheid.

Ik ben erg tevreden en onder de indruk van de snelle reactie om de klant tevreden te stellen.

Marijke Pfeiffer

Heel fijn, meestal shop ik in de winkel wat nu in coronatijd lastiger is

goede adviezen, mooie producten

Jacqueline Boekhout

Fijn

Goede website, updates over bestelling en verzending

De kleding met Amsterdam graag ook in andere plaatsnamen

Heidi

Super goed

Snelle bezorging

X

Janneke

Prima service

Thierry

Persoonlijke benadering dmv een handgeschreven briefje waarin veel plezier wordt gewenst met je bestelling. Snelle levering.

Persoonlijke benadering

Vriendelijke eigenaresse en een mooie collectie

Zie hierboven vermeld

Geen verbeterpunten of tips