Sanne Broekman Gorissen

Positief!

snelle reactie

Goede service en snelle levering. Zou hier zo weer iets bestellen

Vriendelijke medewerkers aan de telefoon

N.v.t.

iris wijn

Persoonlijk contact en directe communicatie bij vragen via email.

Er worden opties voor andere producten gegeven bij niet beschikbaar zijn van een product

Website op mobile devices werkt niet optima

Mijn ervaring is goed. Snelle service na bestelling is geplaatst.
Wordt goed op de hoogte gehouden als je pakket is verstuurd.
Ook in de winkel vriendelijke en goede service

Nvt

Fiona

Goede service en snelle reactie via instagram!

Groot aanbod met de mooiste merken! Ook vaak goede aanbiedingen en lieve medewerkers.

De foto’s zijn soms niet heel duidelijk. Bij mij zat er bijv geen foto bij van de achterkant van een jasje, terwijl daar een vrij grote afbeelding op stond (iets wat ik geweldig vind maar als je... De foto’s zijn soms niet heel duidelijk. Bij mij zat er bijv geen foto bij van de achterkant van een jasje, terwijl daar een vrij grote afbeelding op stond (iets wat ik geweldig vind maar als je denkt een naturel jasje te bestellen is het niet handig).

Goed!

Persoonlijk briefje, erg leuk

Zeer vriendelijk, goede service. Een artikel bleek niet op voorraad. Zeer goed geholpen met een alternatief.

Service.

Positief

Leuke producten. Foto's klopte met product

De filters werkte niet altijd meer. Als ik op merk en specifiek item wilde filteren werkte dit niet.

Babykleding besteld

Super snelle service, mooie producten, mooi verpakt en attent kaartje erbij.

Enige kleine verbetering zit hem in de actuele voorraad informatie. Product dat online op voorraad was, bleek er toch niet te zijn. Contact daarover en de oplossing waren zeer klantvriendelijk en... Enige kleine verbetering zit hem in de actuele voorraad informatie. Product dat online op voorraad was, bleek er toch niet te zijn. Contact daarover en de oplossing waren zeer klantvriendelijk en snel.

Bezorging verliep niet vlekkeloos, maar goed opgelost uiteindelijk.

Leuke collectie/ merken. Vriendelijke staf.

Mails over bezorging; verwarrend dat er staat dat t opgestuurd wordt ook als je als optie ophalen in de winkel hebt gekozen. Website kan beter. De filters verdwijnen steeds als je naar de volgende... Mails over bezorging; verwarrend dat er staat dat t opgestuurd wordt ook als je als optie ophalen in de winkel hebt gekozen. Website kan beter. De filters verdwijnen steeds als je naar de volgende pagina gaat (bijv. bij zoeken op merk).