Sophie

Ik vind het jammer dat de winkel gesloten is, ik vond de kleren heel mooi en de winkelmedewerker super aardig. Maar ik ben ook blij met de online shop. Mooie merken, goede kwaliteit.

Snel mail gekregen dat het pakketje verkeerd is verzonden. En daarna snel het pakketje gekregen.

De fysieke winkel heropenen ;)

M.Kiela

Bestelling gedaan, dat verliep allemaal goed. Mailtje gekregen dat het was verzonden etc. Kaartje met een persoonlijke berichtje.

kaartje met een geschreven tekst

Ik had ook een jasje besteld. Blijkbaar was ie uitverkocht. Ik heb daar geen mail over gekregen, geen briefje bij de bestelling etc. Zag wel dat het geld was terug gestort. Het is netjes om even aan... Ik had ook een jasje besteld. Blijkbaar was ie uitverkocht. Ik heb daar geen mail over gekregen, geen briefje bij de bestelling etc. Zag wel dat het geld was terug gestort. Het is netjes om even aan te geven dat een artikel uitverkocht is.

Paula Terstappen-Beurskens

Snel mooie en persoonlijk verzorgde bestrllingv

Nu geen

Henriette

Mooi eigen merk!

Fijn materiaal, blijft goed na veel dragen.

Meer foto's van de kledingstukken. Bij sommige kleding staat dat het klein valt, dan is het ook fijn om te lezen bij andere kleding dat/of het normaal valt. Bij Sale kan je niet jongen/meisje/unisex... Meer foto's van de kledingstukken. Bij sommige kleding staat dat het klein valt, dan is het ook fijn om te lezen bij andere kleding dat/of het normaal valt. Bij Sale kan je niet jongen/meisje/unisex kiezen.

Francis

Goede en vriendelijke service

Bruns

Super!

Servicegericht, meedenkend, flexibel.

Laura

Goed!

Bestelling snel ontvangen, super leuke outfit voor onze kleine

O.H. Cheng

Snelle levering, tijdens de lock-down.

Goede en duidelijke foto’s op de website.

Bij het in vullen van gegevens word je telefoonnummer gevraagd, de landcode aanklikken lukte niet meteen.

AN

Leuke en mooie items, snelle verzending,

Snelle verzending, goede prijs, leuke items

Nathalie

Laarsjes enfant online gekocht

Leuk assortiment. Snelle reactie bij vragen.