Emke

Goede service

Mooi verpakt

Ook een Track and Trace bij brievenbus bestellingen.

Het plaatsen van de bestelling tot aan het ontvangen van het pakketje waren zeer spoedig verlopen. Dit werd als heel prettig ervaren.

Persoonlijk geschreven berichtje. Snelle levering.

Graag goed kijken naar de naam van degene die de bestelling plaats.

Fantastisch

Je krijgt een persoonlijk en handgeschreven briefje. Altijd leuk om te krijgen bij je aankoop.

Top!

snelle service, leuk persoonlijk kaartje bij pakketje

Suzan

Verrassende leuke winkel met veel keus voor kinderen. Ik heb met veel plezier ruim een uur in de winkel Broer en Zus doorgebracht. Zij hebben mooie merken en een goede keuze met kleding en... Verrassende leuke winkel met veel keus voor kinderen. Ik heb met veel plezier ruim een uur in de winkel Broer en Zus doorgebracht. Zij hebben mooie merken en een goede keuze met kleding en accessoires voor kinderen. Ik ben hier heel goed geslaagd voor ons kleinkind. Die komt nu mooi voor de dag met een paar leuke laarzen en regenjasje.

Ruime keuze van kleding en accessoires voor kinderen van mooie merken. Aardige dames die je helpen en weten waar ze het over hebben. Geen haast maar oprechte interesse in mij als klant.

Jammer, dat mijn vriendinnen de webshop niet kennen.
Ik ga de webshop aan mijn vriendinnen doorgeven. De truitjes met namen van de steden waar wij wonen zijn superleuk.

Mandy van Vliet

Super!

Goede communicatie via de mail

Zeer positief!

Mooie overzichtelijke winkel, heel vriendelijk personeel.

Online komen de zoekresultaten niet altijd overeen met de filters (bijvoorbeeld: de maat).
Ik had aangegeven mijn order in de winkel te komen ophalen maar in de (standaard) email werd vervolgens gesproken over de verzending van mijn order, dat leverde wat verwarring op, helemaal omdat mijn order niet meteen gevonden werd in de winkel.

Linda

Ik ben zeer tevreden over de service van Broer&Zus! Er was iets niet goed gegaan met een maatje, maar Roos heeft dit super netjes opgelost. Daarnaast was het persoonlijke berichtje bij de zending... Ik ben zeer tevreden over de service van Broer&Zus! Er was iets niet goed gegaan met een maatje, maar Roos heeft dit super netjes opgelost. Daarnaast was het persoonlijke berichtje bij de zending ook leuk om te ontvangen!

Service is erg goed!

Muller

Super

Snel en netjes verpakt gelevert

Nvt