Annabel

Zeer fijne ervaring!

Snelle reactie terug op vragen !

De levering duurde wat lang maar dit zou ook door post NL kunnen komen (door Corona) maar dit kan gebeuren dus dat is niet zo erg. Want dat licht uit de handen van het bedrijf zelf.

Reactie Broer en Zus:

Dank je wel. De post is soms trager helaas, we kunnen hier niets aan doen. Het was dezelfde dag verstuurd. Fijn dat je er blij mee bent!

Jannie

Goed mondkapje is snel geleverd, prima kwaliteit en een opberg zakje erbij helemaal top.

Communicatie

Paula

Fijne ervaring met dit bedrijf. Alles verliep soepel en correct.

Goede website en prachtige producten.
Hele goede kwaliteit. Het wordt geleverd persoonlijke handgeschreven kaart.
Erg leuk.

Sophie

Ik vind het jammer dat de winkel gesloten is, ik vond de kleren heel mooi en de winkelmedewerker super aardig. Maar ik ben ook blij met de online shop. Mooie merken, goede kwaliteit.

Snel mail gekregen dat het pakketje verkeerd is verzonden. En daarna snel het pakketje gekregen.

De fysieke winkel heropenen ;)

M.Kiela

Bestelling gedaan, dat verliep allemaal goed. Mailtje gekregen dat het was verzonden etc. Kaartje met een persoonlijke berichtje.

kaartje met een geschreven tekst

Ik had ook een jasje besteld. Blijkbaar was ie uitverkocht. Ik heb daar geen mail over gekregen, geen briefje bij de bestelling etc. Zag wel dat het geld was terug gestort. Het is netjes om even aan... Ik had ook een jasje besteld. Blijkbaar was ie uitverkocht. Ik heb daar geen mail over gekregen, geen briefje bij de bestelling etc. Zag wel dat het geld was terug gestort. Het is netjes om even aan te geven dat een artikel uitverkocht is.

Paula Terstappen-Beurskens

Snel mooie en persoonlijk verzorgde bestrllingv

Nu geen

Henriette

Mooi eigen merk!

Fijn materiaal, blijft goed na veel dragen.

Meer foto's van de kledingstukken. Bij sommige kleding staat dat het klein valt, dan is het ook fijn om te lezen bij andere kleding dat/of het normaal valt. Bij Sale kan je niet jongen/meisje/unisex... Meer foto's van de kledingstukken. Bij sommige kleding staat dat het klein valt, dan is het ook fijn om te lezen bij andere kleding dat/of het normaal valt. Bij Sale kan je niet jongen/meisje/unisex kiezen.

Francis

Goede en vriendelijke service

Bruns

Super!

Servicegericht, meedenkend, flexibel.

Laura

Goed!

Bestelling snel ontvangen, super leuke outfit voor onze kleine