Linda van der Mark

Heel prettig. Ik wilde maandag planken bestellen voor dit weekend en dat was mogelijk! Ik ben goed op te hoogte gehouden van de planning, ik kreeg 2 extra planken van 1 meter voor het geval de... Heel prettig. Ik wilde maandag planken bestellen voor dit weekend en dat was mogelijk! Ik ben goed op te hoogte gehouden van de planning, ik kreeg 2 extra planken van 1 meter voor het geval de planken beschadigd waren en ik kreeg beteren schroeven dan die ik in eerste instantie had bestel. Heel klantvriendelijk! Er wordt echt met de klant meegedacht.

Communicatie en klantgerichtheid

Ga zo door!

Bezoeker

Meer dan tevreden

De keuze is ruim

nvt

henk verhoef

Heel erg positief over dit bedrijf.goede service heel klantvriendelijk en mooi materiaal

Henk Visscher

Snelle en correcte levering.

zonder problemen een extra bestelling kunnen plaatsen.

Ik heb geen tips, werd perfect en snel geholpen.

Martine Van Ginkel

Goed!

Mooi product en snel geleverd

Nvt

Jan Wouters

Snelle service

NVT

Christel Staring

Zeer vriendelijk en goede service!

Bert de Vries

Ik belde de volgende dag , omdat ik iets vergeten was. Hebben ze gewoon aan m’n pakketje toegevoegd! Ze wisten zelfs om welke bestelling het ging toen ik de artikelen noemde!

Michiel Dulfer

Bestelling van 6 x houten schoor

toegankelijkheid en overzichtelijkheid site; eenvoud van bestellen; snelheid van afhandeling; mogelijkheden voor bezorging/ afhalen.

voorshands geen

P. Rommers

Onlangs een waterpas besteld, deze bleek uitverkocht te zijn daarvoor in de plaats hebben we een betere kwaliteit waterpas geleverd gekregen. Top Service!

Snelle service

Ga zo door!