David Lammens

Heel goed

duidelijk

Arend Den hartog

Snele levering
Mooie rechte planken supper kwalitijd

Snele levering

Remco Van den Ende

Snelle levering voor eerlijke prijzen

Duidelijk

R Turkstra

Super goed

snelle levering , goede product info , snel verzonden en goed verpakt

Antiek de evenaar

Het is de eerste keer dat wij een bestelling hebben geplaatst. Alles is goed verlopen zoals door hun/u aangegeven . Er wordt alleen samengewerkt met een onbetrouwbare pakketdienst ( DHL) die zich... Het is de eerste keer dat wij een bestelling hebben geplaatst. Alles is goed verlopen zoals door hun/u aangegeven . Er wordt alleen samengewerkt met een onbetrouwbare pakketdienst ( DHL) die zich zoals bij ons al meerdere malen is voorgevallen, niet aan de afspraken van levertijd of datum houden. Ik zou daarvoor dus een ander bedrijf in de arm nemen.

Een nadere pakketvervoerder die zich wel aan afspraken houd

Reactie Brinkmarkt.nl:

Helaas gaat het af en toe mis met DHL, wij werken met meerdere pakketdiensten, maar het gaat overal wel eens mis, soms zit er echt de verkeerde persoon op de bezorg bus, en heeft overal lak aan.... Helaas gaat het af en toe mis met DHL, wij werken met meerdere pakketdiensten, maar het gaat overal wel eens mis, soms zit er echt de verkeerde persoon op de bezorg bus, en heeft overal lak aan. Wij doen ons best dit te voorkomen, door goed en duidelijk in te pakken, en mocht er iets niet geleverd worden, horen wij het graag snel, dan sturen wij een nieuwe order. vriendelijk groet BRINKmarkt team,

Gerrit Nellissen

Heel erg goed. Ondanks dat de bestelde 5 zaagbladenniet geheel aanwezig was, had ik de dag erna toch alvast een zaagblad in huis. De dag erna kwam de rest!

snel en afgestemd op de client!

geen!

AG Mauritz

Heel correct aan de telfoon

Kwaliteit

Peter Kremer

Keurig product

Snel verstuurd

Willem De Boer

Zeer positief en goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Goede kwaliteit en prima service

Nvt