Reviews

7.3 / 10
94 beoordelingen
Schrijf beoordeling

76% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Info over verloop order
6.8/10
Bestelgemak
8.2/10
Klantvriendelijkheid
7.8/10
Informatie op de website
7.6/10
Bezorging
6.6/10

94 Reviews

Anoniem

10/10

Goede webwinkel, goede sevice.

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank u voor het invullen van de beoordeling. 10/10, dit stellen wij zeer op prijs. #wooditebemagic


Sander van der Plas

9/10

Ik heb al vaak hout besteld bij Brevé en dat bevalt me uitstekend. Ze denken mee, zijn geïnteresseerd in wat ik er mee gemaakt heb en ze controleren mijn bestellingen ook goed, zo werd ik gebeld om... Ik heb al vaak hout besteld bij Brevé en dat bevalt me uitstekend. Ze denken mee, zijn geïnteresseerd in wat ik er mee gemaakt heb en ze controleren mijn bestellingen ook goed, zo werd ik gebeld om mee erop te wijzen dat ik een deel wél, en een deel niet geinpregneerd besteld had. Of dat inderdaad mijn bedoeling was, vond ik netjes! Daarnaast goede kwaliteit hout!

Reactie Brevé Tuinhout:

Beste Sander van der Plas,
Dank voor de uitgebreide beoordeling. Wij zeggen: Zeg het voort. Tot de nieuwe bestelling. #wooditbemagic


SoluJohn’s Thakoersingh

10/10

Toppers daar hoor weten wat ze doen!!!!!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw geweldige beoordeling. Op naar de volgende bestelling. #wooditbemagic


Gert-Jan

9/10

Onze bestelling van hout is heel goed verlopen en de prijs is ook goed.

Reactie Brevé Tuinhout:

Wat een geweldige review! Bedankt!!! #wooditbemagic


Anoniem

6/10

Pakketjes worden maar 1 keer per week opgehaald door post.nl. (donderdag) Is niet van deze tijd. Na aandringen alsnog eerder verstuurd. Mijn dank hiervoor.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van uw review.
De reden dat wij 1 ophaaldag in de week hebben is om de verzendkosten laag te houden. Zo kunnen wij alle pakketten verzamelen en deze in 1 keer laten...
Bedankt voor het invullen van uw review.
De reden dat wij 1 ophaaldag in de week hebben is om de verzendkosten laag te houden. Zo kunnen wij alle pakketten verzamelen en deze in 1 keer laten ophalen.
Ik neem uw beoordeling mee om te kijken of wij dit in de toekomst anders kunnen indelen. #wooditbemagic


Rob Ballizany

5/10

Bestelling nog niet ontvangen

Reactie Brevé Tuinhout:

Beste R.W. Ballizany,
Wij zijn afhankelijk van PostNL voor het leveren van onze bestellingen. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Mijn collega Henk heeft vrijdag 28 februari jl. telefonisch...
Beste R.W. Ballizany,
Wij zijn afhankelijk van PostNL voor het leveren van onze bestellingen. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Mijn collega Henk heeft vrijdag 28 februari jl. telefonisch contact met u hierover gehad en vermeld dat uw bestelling vrijdag tussen 14-16 uur bezorgd zou worden. Wij hebben intern gezien dat uw bestelling om 14:39 uur is bezorgd. Ik hoop dat het op deze manier juist voor u is opgelost. Mocht u toch nog opmerkingen hebben dan kunt u deze e-mailen naar verkoop@brevetuinhout.nl. #wooditbemagic


Anoniem

9/10

Advies is goed, komen afspraken na, goede prijs!

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling! #wooditbemagic


Anoniem

10/10

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Goede communicatie

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic


R van bennekom timmer en onderhoudsbedrijf

10/10

Goed bedrijf

Reactie Brevé Tuinhout:

Beste meneer van Bennekom,
Bedankt voor uw tijd om de review in te vullen. Tot de volgende bestelling! #wooditbemagic


Crombeen

10/10

Snelle levering, prima product

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt H. Crombeen voor deze geweldige beoordeling. Tot de volgende bestelling! #wooditbemagic