7.6/10
7.8/10
Bezorging
7.6/10

Werner Strelow

Communicatie kan beter, had best even mogen doorgeven dat de bestelling niet voor de vakantiesluiting geleverd kon worden.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling en opmerking. Dit zal intern gecommuniceerd worden en gaan wij zeker mee aan het werk. #wooditbemagic

Erwin Driever

Teleurstellende lange levertijd

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat u lang heeft moeten wachten op uw levering. Wij zijn intern bezig om dit te optimaliseren door een extra chauffeur in te plannen zodat wij beter en... Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat u lang heeft moeten wachten op uw levering. Wij zijn intern bezig om dit te optimaliseren door een extra chauffeur in te plannen zodat wij beter en vaker kunnen leveren. #wooditbemagic

RR Voll

Bedankt voor uw beoordeling. Tot de volgende bestelling. #Wooditbemagic

Pia Benzon

Fantastisch

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw geweldige beoordeling. Tot de volgende bestelling. @wooditbemagic

Peter Rijpstra

Vriendelijk personeel, eerst iets gekocht, collega zei gelijk je kunt beter iets anders nemen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling en opmerking. Ik zal dit intern doorzetten. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Bezoeker

Goed verlopen, prima hout, goede service

Bedankt voor uw beoordeling. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Robert Van Schaijk

Positieve ervaring en snelle service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons deze goede beoordeling te geven.
Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic.

J Jansen

Geweldige service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic

Christiaan Veen

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons deze geweldige beoordeling te geven. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic

dave marinus

Prettige communicatie, flexibel

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons deze goede beoordeling te geven. Wij hopen u in de toekomst terug te zien wanneer u hout nodig heeft. #wooditbemagic