Reviews

7.3 / 10
102 beoordelingen
Schrijf beoordeling

75% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Info over verloop order
6.8/10
Bestelgemak
8.2/10
Klantvriendelijkheid
7.6/10
Informatie op de website
7.6/10
Bezorging
6.6/10

102 Reviews

Bezoekers van Rumt

2/10

Opzich prima maar geen reactie gekregen op een vraag

Reactie Brevé Tuinhout:

Onze excuses voor de late reactie. Ik zal op u e-mail reageren. #wooditbemagic


Dennis Fisser-Coerts

6/10

Eerst maar eens zien wanneer ze leveren. Tot nu toe alleen betaald en niet echt aardig te woord gestaan aan de telefoon bij navraag over mijn bestelling. Nu na een week wel reactie op mijn verzoek.... Eerst maar eens zien wanneer ze leveren. Tot nu toe alleen betaald en niet echt aardig te woord gestaan aan de telefoon bij navraag over mijn bestelling. Nu na een week wel reactie op mijn verzoek. Niet binnen de 48 uur die ze hebben belooft en ik wordt al voorbereid op een langere levertijd dan ze bij bestelling doorgeven. Jammer

Reactie Brevé Tuinhout:

In de e-mail die ik u gestuurd heb, heb ik netjes uitgelegd wat de reden is dat u bestelling vertraging heeft opgelopen. Jammer dat u deze review achterlaat. #wooditbemagic


Bezoeker

6/10

Professioneel, helaas een fout gemaakt in de bestelling

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de review. #wooditbemagic


theo van vleit

5/10

Goede mail contact maar het hout wat ik heb gekocht is vere van goed scheuren en krom jammer.
stond niet bij de beschrijving verwacht dus een goede qaliteit

Reactie Brevé Tuinhout:

Jammer dat de bestelling niet aan uw verwachting voldeed. Wanneer u dit opmerkt vragen wij altijd een e-mail met foto te sturen zodat wij met u kunnen kijken naar een oplossing. #wooditbemagic


Gerard Van der Pas

7/10

Prima bedrijf kwaliteit geschaafd douglas erg mooie

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw review en tot de volgende bestelling. #wooditbemagic


Toine

5/10

Vriendelijke dame aan telefoon maar weinig bevestiging per mail.
Na het insturen van een vraag via mail staat in de automatische reply dat er binnen 48 uur een reactie volgt. De komt helaas...
Vriendelijke dame aan telefoon maar weinig bevestiging per mail.
Na het insturen van een vraag via mail staat in de automatische reply dat er binnen 48 uur een reactie volgt. De komt helaas niet. Bellen krijg je een vriendelijke dame aan telefoon die e.e.a. uitzoekt of navraagt. Bevestiging per mail komt uiteindelijk niet. Ook voortgang of leverdatum zou beter in aparte mail bevestigd kunnen worden i.p.v klein op de factuur die past later volgt. Ook als je een profiel aangemaakt hebt en inlogt kan je de actuele status of leverdatum niet zien. Er staat besteld en verzonden achter de producten maar bezorging zal pas later deze maand zijn. Schept verwarring.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw review. Wij gaan hier intern mee aan de slag. Vanaf juli 2020 stappen wij over naar een ander platform voor onze webshop, hopelijk zal de communicatie beter verlopen. #wooditbemagic


Wigbold Van Veldhuijzen

6/10

Kom al jaren bij jullie,niet heel veel maar toch.nu drie palen besteld voor mijn schutting .Kwam vrijdag thuis en kon op 20 meter al zien dat ze heel krom waren. Zaterdag wou ik ze eigenlijk terug... Kom al jaren bij jullie,niet heel veel maar toch.nu drie palen besteld voor mijn schutting .Kwam vrijdag thuis en kon op 20 meter al zien dat ze heel krom waren. Zaterdag wou ik ze eigenlijk terug brengen maar jullie waren dicht.Dus toch maar gebruikt. Heel jammer.gr wigbold .ook ondernemer jij

Reactie Brevé Tuinhout:

Helaas voor u zijn wij gesloten op zaterdag. Maar mocht u nu weer een fout opmerken aan het hout dan vragen wij altijd een e-mail met foto te sturen, ook al is het 's avonds of in het weekend. Wij... Helaas voor u zijn wij gesloten op zaterdag. Maar mocht u nu weer een fout opmerken aan het hout dan vragen wij altijd een e-mail met foto te sturen, ook al is het 's avonds of in het weekend. Wij proberen waar mogelijk te reageren. #wooditbemagic


C Lameris

9/10

Goed, de verpakking van de beugels was niet goed een te grote doos voor 2 regenbus beugels dus inkreeg een kapotte doos met 2 losse beugels bij elkaar gezocht door tnt post.

Reactie Brevé Tuinhout:

Beste C. Lameris, onze excuses voor de te grote doos. Ik heb vernomen van onze afdeling inkoop dat de kleine dozen op waren en zodoende wij uw bestelling in een grote doos hebben verzonden. Fijn dat... Beste C. Lameris, onze excuses voor de te grote doos. Ik heb vernomen van onze afdeling inkoop dat de kleine dozen op waren en zodoende wij uw bestelling in een grote doos hebben verzonden. Fijn dat TNT, weliswaar als losse artikelen, uw bestelling heeft bezorgd. #wooditbemagic


Jan van Buren

10/10

Deskundig, vriendelijk, meedenken, uitmuntende prijs/kwaliteitsverhouding.

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank Jan voor de geweldige beoordeling! #wooditbemagic


Nadja de Goede

10/10

Hier als particulier hout besteld en opgehaald. Heel vriendelijk geholpen en blij met het resultaat.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. #wooditbemagic