6.8/10

Bezoeker

Slecht

#wooditbemagic

Hans Ravestein

Slecht. Had afspraak gemaakt om hout op te halen maar bij de balie kreeg ik pas na 20 minuten iemand te spreken die bovendien meldde dat het niet klaar lag en dat het ws ook nog een half uur kon... Slecht. Had afspraak gemaakt om hout op te halen maar bij de balie kreeg ik pas na 20 minuten iemand te spreken die bovendien meldde dat het niet klaar lag en dat het ws ook nog een half uur kon duren. Erg onvriendelijk behandeld toen ik mijn beklag deed.

Ben weg gegaan en heb mijn geld terug gevraagd

Nooit meer dus

#wooditbemagic

Bezoeker Stam

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd voor het invullen van de beoordeling. #wooditbemagic

Sven Smits

Website spreekt voor zich. Makkelijk te bespelen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de review. #wooditbemagic

Randal

Door de coronadrukte ging het een beetje moeizaam, maar wat een assortiment!

Bedankt voor uw begrip. #wooditbemagic

Rian Versteegt

Prima en goede prijs

Dank voor uw review. #wooditbemagic

Sjoerd

Is actief en reageert prima.

Bedankt Sjoerd voor de aangepaste review. #wooditbemagic

Thomas

Vriendelijke bezorger

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij kunnen begrijpen dat u een onvoldoende geeft voor "Info over verloop order". Wij zijn hier intern mee bezig om dit beter te laten verlopen.... Bedankt voor het invullen van de review. Wij kunnen begrijpen dat u een onvoldoende geeft voor "Info over verloop order". Wij zijn hier intern mee bezig om dit beter te laten verlopen. #wooditbemagic

Peter Versteeg

Omdat ik op zoek was naar een goed middel om mijn nieuwe pergola mee te behandelen kwam ik uit bij Brevé. Veel informatie over het middel via internet en van Brevé zelf.Dat leek me wel wat. Vandaag... Omdat ik op zoek was naar een goed middel om mijn nieuwe pergola mee te behandelen kwam ik uit bij Brevé. Veel informatie over het middel via internet en van Brevé zelf.Dat leek me wel wat. Vandaag wordt het geleverd

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw geweldige review, zeg het voort! #wooditbemagic

André Bekker

Al eerder bij Brevé besteld, prima bedrijf. Geen op of aanmerkingen.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd voor het invullen en de geweldige review. #wooditbemagic