6.8/10
7.6/10
Bezorging
6.6/10

Bezoeker

Besteld materiaal lag niet klaar op afgesproken moment. Overleg met baliemedewerker leverde een prima alternatief op.

Marleen ter Reegen

Palen en regels voor pergola besteld in Douglas hout. Niet alles was kwalitatief goed. Twee regels kon ik maar ten deel gebruiken en moet nu bij bestellen. Helaas telefonisch niet/lastig bereikbaar... Palen en regels voor pergola besteld in Douglas hout. Niet alles was kwalitatief goed. Twee regels kon ik maar ten deel gebruiken en moet nu bij bestellen. Helaas telefonisch niet/lastig bereikbaar maar wellicht vanwege de Corona crisis.

Reactie Brevé Tuinhout:

Inmiddels via de mail contact gehad en opgelost. Ik hoor graag van u de lengte zodat wij dit voor u kunnen afkorten. #wooditbemagic

Ed

Bestelling geplaatst en geleverd conform voorwaarden website. Netjes binnen de aangegeven tijd.

spijkie

#wooditbemagic

De vogel

Bestelling 2 weken geleden geplaatst. Tot nu toe alleen betaald. Helaas tot op heden geen reactie ontvangen over de levering. De telefoon wordt niet beantwoord en over het verloop van de levering is... Bestelling 2 weken geleden geplaatst. Tot nu toe alleen betaald. Helaas tot op heden geen reactie ontvangen over de levering. De telefoon wordt niet beantwoord en over het verloop van de levering is geen communicatie.

Reactie Brevé Tuinhout:

Wij hebben u op 25 mei jl. om 12:30 uur een orderbevestiging gemaild dat uw bestelling op 18 juni a.s. wordt bezorgd. Het komt wel eens voor dat onze mail in de spam box terecht komt. #wooditbemagic

Tjmm Verharen

Duurde maar liefst 6 werkdagen

#wooditbemagic

Bezoeker

Het uitvoeren van de bestelling duurde behoorlijk lang. Opdracht gegeven op 23 mei, levering op 29 mei. Bij opdracht bevestiging werd alleen de afhaaldatum vermeld en niet dat dit alleen tussen... Het uitvoeren van de bestelling duurde behoorlijk lang. Opdracht gegeven op 23 mei, levering op 29 mei. Bij opdracht bevestiging werd alleen de afhaaldatum vermeld en niet dat dit alleen tussen 13.00 uur en 17.00 uur kon. Daar sta je dan 's morgen terwijl de klus voor die dag gepland was. In de catalogus stond een verkeerde prijs vermeld meer dan 300% te hoog, dit werd wel gecorrigeerd op de nota maar het teveel betaalde bedrag is tot op heden 4 juni nog niet terug betaald. De palen van 7,0 bij 7,0 blijken bij nameten 6,0 bij 6,0 te zijn, terwijl ze besteld zijn als ruw. Houtdraaibouten zijn van slecht kwaliteit, buigen bij aandraaien of de kop breekt bij geringe spanning af bij het aandraaien. De geleverde houtschroeven werken beduidend slechter dan die van de bouwmarkt. Kortom mijdt dit bedrijf.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
U heeft per mail op maandag 25 mei om 11:26 uur een pakbon ontvangen met de toegezegde afhaaldatum en afhaaltijd van 13-17 uur. Over de schroeven heb ik u nog bedankt voor uw oplettendheid en dit ook meteen voor u aangepast. Verder horen wij niet dat onze schroeven slecht zijn of afbreken. Als u de schroeven in de hardhouten palen wil schroeven dan dient u altijd eerst voor te boren. Het heet uiteindelijk niet voor niks hardhout. Wij hebben de terugbetaling aangemeld via onze betalingsservice. Hier kan enige tijd overeen gaan voordat het bedrag is teruggestort op uw rekening. #wooditbemagic

Leo Bimbergen

Bestelling blokhut geïmpregneerd hout

Carel de Wilde

Goede service, ook in Coronatijd

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw geweldige review. Ik zal dit intern doorgeven dat zal iedereen goed doen. #wooditbemagic

Inka Kowalzcyk

Goede service. We moesten ons bestelling aanpassen e alles was direct en probleemloos geregeld

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor de geweldige review. Zeg het voort! Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic