7.6/10
7.8/10
Bezorging
7.6/10

gj slootweg

Prettig contact alleen de informatie van de materialen is zeer slecht

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw review. Dit is een feedback van klanten die we vaker horen en daarom werken we hard aan een nieuwe website waarin dit als prioriteit is meegenomen.
Toch bedankt voor het fijne...
Toch bedankt voor het fijne contact en de bestelling en wij wensen u veel succes met uw project.
#wooditbemagic

Arie De Haan

De bestelling kon niet geleverd worden voor het bedrag uit de advertentie

Reactie Brevé Tuinhout:

Helaas werken wij met snelkoppelingen van onze leverancier waarbij zij de informatie inlezen op onze website. Om dit op te lossen werken wij achter de schermen aan een nieuwe en verbeterde... Helaas werken wij met snelkoppelingen van onze leverancier waarbij zij de informatie inlezen op onze website. Om dit op te lossen werken wij achter de schermen aan een nieuwe en verbeterde website.
Ondanks het fijne tussentijdse contact willen wij u toch bedanken voor uw bestelling.
#wooditbemagic

Gert Jan ter Welle

Snel en adequaat

Ton André

Vandaag 20-1-2022 eerder bij Wanda bestelde en op maat gezaagde hout (Douglas planken en balkjes) opgehaald in den Dolder. Dat was één dag eerder als gepland en alles lag keurig netjes klaar. Door... Vandaag 20-1-2022 eerder bij Wanda bestelde en op maat gezaagde hout (Douglas planken en balkjes) opgehaald in den Dolder. Dat was één dag eerder als gepland en alles lag keurig netjes klaar. Door vriendelijke medewerker (waarvan ik de naam niet weet) geholpen ‘alles’ in de auto te laden. Ik ben super tevreden!

Willems

Vandaag de levering gehad zoals afgesproken..maar ik had rond oud en nieuw nog wat planken extra besteld deze zaten er niet bij....ik heb contact gezocht met Breve en toen kreeg ik Hennie aan de... Vandaag de levering gehad zoals afgesproken..maar ik had rond oud en nieuw nog wat planken extra besteld deze zaten er niet bij....ik heb contact gezocht met Breve en toen kreeg ik Hennie aan de lijn die heeft me gelijk vriendelijk en goed te woord gestaan....resultaat een paar uur later alsnog de planken thuis bezorgd gekregen....echt top

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen maar vooral voor deze fijne, uitgebreide opmerking. Ik zal dit intern doorgeven en dan zeggen wij tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Berend

Correct, persoonlijk, behulpzaam, oplossingsgericht

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Ik zal uw opmerking intern doorzetten. #wooditbemagic

Rolf Bekker

Goed.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Tot der volgende bestelling. #wooditbemagic

Gerard Marlet

Een mooi Sinterklaas cadeau kregen wij afgelopen donderdag 3 december 2021. We hebben toen ons contract getekend voor een grote carport, die wij in het vroege voorjaar gaan plaatsen. Vanaf het... Een mooi Sinterklaas cadeau kregen wij afgelopen donderdag 3 december 2021. We hebben toen ons contract getekend voor een grote carport, die wij in het vroege voorjaar gaan plaatsen. Vanaf het eerste gesprek tot en met de afronding, werden we zeer prettig en deskundig geholpen. Vooral het meedenken en het adviseren hebben wij bijzonder op prijs gesteld. We kijken nu al uit naar het eindresultaat.

Reactie Brevé Tuinhout:

Beste Gerard, bedankt voor uw beoordeling. Dit zal ik intern doorzetten. Wij gaan er alles aan doen wat pin onze mogelijkheid ligt om tot een geweldig eindresultaat te komen. #wooditbemagic

Anne Aalders

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic

Harry

Snelle service en denken graag met je mee.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Zeg het voort. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic