7.6/10
7.8/10
Bezorging
7.6/10

Marco van Gelder

Afmeting van de planken is nog al variabel

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Ondanks alle goede deelscores en gemiddelde eindoordeel is het toch jammer dat uw bestelling niet was zoals u gehoopt had. Als het gaat om de 'afmeting'.... Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Ondanks alle goede deelscores en gemiddelde eindoordeel is het toch jammer dat uw bestelling niet was zoals u gehoopt had. Als het gaat om de 'afmeting'. Het ene stuk hout kan droger zijn dan het andere, waardoor er maatverschillen kunnen zijn. Daarnaast ‘werkt’ hout door weersomstandigheden wat vooral te zien was tijdens de snelle weersomslag van koud/regen naar droge/zonnige dagen.
Mijn collega zal toch contact met u opnemen om uw opmerking door te nemen.

Bezoeker

Redelijk

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw review. Ondanks een zo goed mogelijke service heeft u ons wat minder gewaardeerd op bezorging. Ook dit is een stap in het hele proces wat goed moet verlopen. Het staat genoteerd als... Bedankt voor uw review. Ondanks een zo goed mogelijke service heeft u ons wat minder gewaardeerd op bezorging. Ook dit is een stap in het hele proces wat goed moet verlopen. Het staat genoteerd als agendapunt en desondanks de minder goede ervaring van de bezorging hopen we dat u tevreden bent met het geleverde materiaal en wensen u veel succes met uw project.

Gerdy Burgsteijn

Rene van Dijk

Ruime sortering en goed personeel

Reactie Brevé Tuinhout:

Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service en bedankt voor uw vertrouwen👍. We zie u graag weer terug als u hout nodig heeft.

Dirk-Jan Slingerland

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen😊. #wooditbemagic

J. Naber

Bestelling lag netjes klaar en alles klopte

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank voor uw review. Wij werken achter de schermen hard om onze service en dienstverlening te verbeteren. Heel fijn dat alles al klaar lag en zien u graag weer verschijnen mocht u iets nodig... Dank voor uw review. Wij werken achter de schermen hard om onze service en dienstverlening te verbeteren. Heel fijn dat alles al klaar lag en zien u graag weer verschijnen mocht u iets nodig hebben.

Martin

Kwaliteit hout is goed, geen twisters.

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank voor uw review. Hieruit zien we toch enige punten ter verbetering aan onze kant. Wij hopen dat u tevreden bent met het geleverde materiaal en wensen u veel succes met uw... Dank voor uw review. Hieruit zien we toch enige punten ter verbetering aan onze kant. Wij hopen dat u tevreden bent met het geleverde materiaal en wensen u veel succes met uw project.

Ton André

Gewoon goed, bestelling, bevestiging op maat zagen en afhalen allemaal prima geregeld!

Reactie Brevé Tuinhout:

Als onderdeel van onze dienstverlening is het afkorten op maat een onderdeel wat wij kunnen aanbieden. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en de tijd die u heeft genomen om deze review te... Als onderdeel van onze dienstverlening is het afkorten op maat een onderdeel wat wij kunnen aanbieden. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven.

Walter van Look

Erg goed

Reactie Brevé Tuinhout:

Heel fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Veel succes met uw project en wij hopen dat het een mooi resultaat zal worden.

Liesbeth Schep

Zeer slecht

Reactie Brevé Tuinhout:

Dank voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Jammer dat u ons zelfs op punten slecht beoordeeld die niet eens van toepassing waren voor uw project.
Na diverse bezoeken op locatie...
Na diverse bezoeken op locatie hebben wij een advies en een offerte verstrekt.
De locatie was nog niet bouwrijp door werkzaamheden van de gemeente en daarop hebben we dit een half jaar lang volledig overlegd met uw echtgenoot.
Alle gebruikte materialen zijn besproken en dit is door de aannemer zelf op locatie gebracht om het project aaneensluitend af te ronden.
Klantvriendelijkheid is iets geheel persoonlijks evenals de vriendelijkheid van de klant. Voor u ook 1 ster retour.
Info over de verloop staat u in uw recht tot beklag. De knelpunten waren meer van cosmetische aard en niet bouwtechnisch. Dit hebben wij geprobeerd zsm op te pakken echter weersinvloeden zijn helaas onvoorziene omstandigheden waar wij geen invloed op hebben. Excuses voor de ervaren ongemakken en wij wensen u toch veel plezier met uw tuinschuur.