Reviews

7.9 / 10
318 beoordelingen
Schrijf beoordeling

84% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Info over verloop order
7.6/10
Bestelgemak
8.4/10
Klantvriendelijkheid
8.2/10
Informatie op de website
7.8/10
Bezorging
7.6/10

318 Reviews

Bert Hendrikse

10/10

Goed vriendelijk behulpzaam personeel.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Ik zal dit intern doorgeven. Tot de volgende bestelling en een fijn weekend! #wooditbemagic


Guido van Haren

9/10

Correcte afhandeling, snelle levering, wat er niet was werd gemaakt, teveel betaalde keurig teruggestort.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om onze te beoordelen. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic


Bezoeker

10/10

Goed en snelle service

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Ik zal dit intern doorgeven. #wooditbemagic


Willem Wouters

2/10

Hout besteld en betaald inclusief transport en dan na 10 dagen mailtje ontvangen dat ze geen zin hebben om te leveren. Zet dan gewoon op de website dat je niet buiten randstad wil leveren.

Reactie Brevé Tuinhout:

#wooditbemagic


Frans van Leeuwen

4/10

Ik bestelde 6 plankjes van 2.8 dik. 2 ervan waren 3.0 dik. Jammer dat ik dat thuis pas merkte.

Reactie Brevé Tuinhout:

#wooditbemagic


Jan Willem van Sandick

8/10

Prima

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic


Martijn Lambregts

6/10

Levering duurde heel erg lang


Rudy De Vakman

6/10

Teleurstellend

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen.
Aan de hand van uw foto's begrijpen wij dat de vlonderplanken van zeer slechte kwaliteit waren. Onze excuses hiervoor. Om u tegemoet te komen hebben...
Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen.
Aan de hand van uw foto's begrijpen wij dat de vlonderplanken van zeer slechte kwaliteit waren. Onze excuses hiervoor. Om u tegemoet te komen hebben wij u 8 stuks planken gecrediteerd. #wooditbemagic


Clemens De Vries

9/10

Goede service, goed bereikbaar, prima prijs/kwaliteit

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor deze goede beoordeling. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic


Pim van Vliet

4/10

Slecht, dag voordat we hout konden komen halen gebeld dat hout niet meer leverbaar was. Daarvoor al 2x contact opgenomen. Geen alternatief aangeboden, geen reden opgeheven van het niet kunnen... Slecht, dag voordat we hout konden komen halen gebeld dat hout niet meer leverbaar was. Daarvoor al 2x contact opgenomen. Geen alternatief aangeboden, geen reden opgeheven van het niet kunnen leveren.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling.
Deze artikelen hadden niet meer getoond mogen worden in onze webshop. Wij hebben al onze leveranciers gebeld of er nog ergens voorraad in was. Helaas was...
Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling.
Deze artikelen hadden niet meer getoond mogen worden in onze webshop. Wij hebben al onze leveranciers gebeld of er nog ergens voorraad in was. Helaas was dit niet meer het geval.
Onze excuses voor de slechte communicatie. Dit is intern doorgegeven. #wooditbemagic