6.8/10
7.6/10
Bezorging
6.6/10

Angela Leering

Na even zoeken naar Douglashout kwam ik deze website tegen. Daar ik hier in Noord-Holland niet kon krijgen wat ik zocht heb ik het bij Brevé geprobeerd. Zéér duidelijke website en ik kon alle... Na even zoeken naar Douglashout kwam ik deze website tegen. Daar ik hier in Noord-Holland niet kon krijgen wat ik zocht heb ik het bij Brevé geprobeerd. Zéér duidelijke website en ik kon alle producten vinden en meteen in mijn winkelwagen doen. Ik kreeg al snel mail terug met uitleg hoe de behandeling verder zou gaan. Ook dit ging weer snel, kreeg een datum van levering en na 2 weken had ik mijn spullen in huis.

Rob van es

Super snel en goed afgewikkeld

Henk Van zoeren

Keurig bedrijf die de afspraken na komt met goede communicatie

Paul

Goede houthandel met vriendelijk personeel

paul solleveld

Slecht medewerkers weten niet hoe hun producten werken

BezoekerAdri van Leuveren

Goed bedrijf ,verstand van zaken,klantvriendeliik, goede materialen echt top kopen al heel lang onze spullen.

Thomas Muijsert

Hopeloos bedrijf, waar het aan leiding ontbreekt. Vier weken op order info gewacht. Mijn vrouw driemaal geweest om te vragen waar de bestelling bleef, we moesten wachten en excuus door Corona,... Hopeloos bedrijf, waar het aan leiding ontbreekt. Vier weken op order info gewacht. Mijn vrouw driemaal geweest om te vragen waar de bestelling bleef, we moesten wachten en excuus door Corona, verder nog geen bericht ontvangen voor een betaling en aankoop van € 750.- aan materialen. Op de dag dat ik mij order kom ophalen loopt daar zo'n grijze tante ijs aan het personeel uit te delen. Ik wou het toen al tegen haar zeggen: “ als je net zoveel zorg aan je klanten besteed als aan je personeel" zou het bedrijf met haar klantgerichtheid bij veel beter voorstaan. En wij zijn niet de enige geweest met deze problemen. Totaal geen klantgerichtheid. Gisteren nog voor € 300.- hardhout voor vlonders gehaald bij van Doorn in Soest, zelfde prijs als de gelijmde Bankarai van Brevé, maar veel betere kwaliteit. Zelfs klantgerichtheid, top, alles netjes op lengte gezaagd! Was notabene daarbinnen gelopen zonder besteld te hebben en kon het zo meenemen plus een goed stuk advies. Dit is wat klantgerichtheid is zonder allerlei gezeur over Corona en 4 weken niets van je laten horen. Brevé zou bij dit bedrijf eens een excursie moeten houden om te te leren wat klantgerichtheid is!

Bezoeker

Prima, alles volgens afspraak.

Henk van de Kuit

Goede kwaliteit. Langzame afhandeling van de officiële rekening.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de beoordeling. #wooditbemagic

Bezoeker

Uitgebreid assortiment,goede prijs en service. Vriendelijk geholpen

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Dit zal intern doorgeven worden. #wooditbemagic