We konden het tafeltje voor 2 personen uitkiezen want het was rustig op deze woensdagavond. Eigenlijk iets te rustig. Het interieur is oud en mag wel een opknapbeurt hebben.

Reactie Colonie Breda:

goedemiddag, dank voor het plaatsen van uw review. Fijn te lezen dat u lekker gegeten heeft. De periode tussen nieuwjaar en carnaval is traditioneel altijd vrij kalm in de binnenstad, het is deze... goedemiddag, dank voor het plaatsen van uw review. Fijn te lezen dat u lekker gegeten heeft. De periode tussen nieuwjaar en carnaval is traditioneel altijd vrij kalm in de binnenstad, het is deze weken inderdaad rustig doordeweeks. Wij zouden dit ook graag anders zien : ) Wat betreft het interieur, de Colonie heeft deze oude look al sinds het begin. Dat hoort bij het concept. Ik begrijp dat dit in de huidige tijd vrij klassiek aan kan doen. Dank voor uw bezoek, graag nog eens tot ziens! Peter van Belle

Cindy

Zeer goed, erg gezellig. Vriendelijk personeel en erg lekkere gerechten. Eten ziet er ook netjes opgediend uit. Goede prijzen.

Eline Rademakers

Heel goed!

Dingjan

Lekker gegeten. Hoeveelheid eten was prima, alleen wat weinig groenten/ salade bij de gerechten

Ilona

Colonie bites gedaan, heel lekker. Je mag zelf 6 dingen kiezen. Precies genoeg. Service ook super!

AC van der Meijden