Jeanneke van Oosterbosch

Prima welkom en heerlijk gegeten.
Fijn dat de kok de moeite wilde nemen om het gerecht aan te passen aan onze wensen ( verse groenten i.p.v. krieltjes)
dank je wel kok.

Femke

Het was super. Leuke en mooie restaurantgids, goede sfeer, aardige bediening. Het eten was erg goed. Alle hapjes waren prima op smaak. We hebben genoten, samen met mijn moedertje. Ze heeft het adres...

Sfeervol, lekker en vriendelijke ober met leuke verhalen.

Vriendinnen groep

Heerlijke high tea. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Fijne bediening.

thomas

Niet goed

Reactie Breda Colonie:

Goedemiddag,
Zojuist heb ik per mail een uitgebreide reactie op uw opmerkingen gegeven, danku!
Groet, Peter van Belle

Ramond Wortelboer

Gezellige sfeer. Overheerlijk mosselen gegeten.

roode

High tea was helemaal top! super lekker allemaal en gezellige sfeer:)

Joyce Stallen

We hebben heerlijk gegeten in de serre. Bediening was goed. Erg aardig en netjes. Kaart is veelzijdig.

Echt een gezellig restaurant en ook een leuke plaats op het plein.
bediening ook goed, alleen één minpuntje. de gekookte mosselen waren goed van smaak, maar superklein.
eigenlijk wilde...

Reactie Breda Colonie:

Goedemiddag,
Dank voor het invullen van uw review. fijn te lezen dat u lekker gegeten heeft. U geeft ook aan dat de dranken niet naar wens waren, ik lees hier echter niks over in de review. Kunnen we hier nog niets aan verbeteren naar uw idee?
Wat betreft de mosselen. Wij werken bewust met deze sortering mosselen. Wij bemonsteren met enige regelmaat de smaak, en kwaliteit. Ondergetekende komt uit Zeeland en heeft redelijk wat ervaring met mosselen. Wij kijken daarnaast ook naar de vleesopbrengst per kilo mosselen. Wij verkopen deze per kilo inclusief schelp, zo kopen we ze ook in. Grotere mosselen hebben over het algemeen een zwaardere schelp omdat deze groter en iets dikker is. Per saldo is de opbrengst in de huidige sortering het grootst, men krijgt dus maximale waarde voor de prijs. Persoonlijk vinden wij de kleinere mosselen ook smaakvoller en ze zijn vlugger klaar, wat erg fijn is als je ze onbeperkt aanbied. Bij de supermarkt wordt slechts 1 sortering aangeboden, men zal vermoedelijk meer kijken naar wat de consument graag ziet en naar wat de winkel er qua inkoop voor betaalt. Wij kijken meer naar het eindproduct en de smaak. Formaat zegt in vele gevallen niets over kwaliteit, zeker niet in geval van mosselen. Ik hoop u zo duidelijk uitgelegd te hebben waarom wij keuzes als dit maken en dat u ons in de toekomst nog een kansje zult gunnen. Ook in de mosseltijd! met vriendelijke groet, Peter van Belle

Bediening was erg vriendelijk, het eten duurde alleen bizar lang. We hebben meer als een uur moeten wachten. De warme gerechten waren koud. Het overige eten was erg lekker.