Milou

Geweldige service

tpdetriangel

Snel geleverd

M.E. Angenent

Ik heb gisteren mijn eerste bestelling mondkapjes gedaan, maar ik heb kan nog niets over zeggen hoe mijn ervaringen zijn met dit bedrijf. Eerst wil ik weten wanneer mijn pakket aankomt, hoelang ik... Ik heb gisteren mijn eerste bestelling mondkapjes gedaan, maar ik heb kan nog niets over zeggen hoe mijn ervaringen zijn met dit bedrijf. Eerst wil ik weten wanneer mijn pakket aankomt, hoelang ik op de bestelling moet wachten, hoe de service is enz. Ik moet even wachten hoe ik dit zou aanbevelen. Voorlopig nee, maar als het pakje goed en binnen zeer korte tijd aankomt, misschien ja.

Mariska Zwet

Snel geleverd en netjes verpakt!

Kniesmeijer

Goede kwaliteit en zeer snelle levering

D. Tactor

Snel geleverd , prima product

El

Ik heb ze binnen maar moet ze nog gebruiken!

H v.d .V

Moet beoordelen terwijl de zending nog niet eens verstuurd is?

Reactie Breathe Safe:

Beste klant,
Beste klant,
Helaas heeft PostNL het enorm druk gehad vorige week door de corona periode en het lange pinksterweekend. We hebben uw pakket op 29 mei verzonden met PostNL. Helaas blijft PostNL in gebreke.
Ons excuses voor de vertraging, voor ons is het overmacht.
Peter van Breathesafe.nl

H. Beekhuizen

Snelle reactie op mijn verzoek om teveel betaald bedrag te retourneren en conform toezegging uitgevoerd. Snelle levering.