7.8/10
Informatie die u vooraf van ons kreeg
8.2/10
Snelheid dienstverlening
7.4/10

NDC den Hommel

Zijn onbereikbaar! Heb 4 x ingesproken, 5 x gemaild en ze bellen niet terug

mooie site gebouwd, daarna word je aan je lot overgelaten

Reactie Brasza webdesign:

Sorry, maar we kunnen ons hierin niet vinden. U werkt met verschillende contactpersonen. Er is in de afgelopen weken meerdere keren contact geweest met mevrouw Parra. Daarnaast ondervonden jullie... Sorry, maar we kunnen ons hierin niet vinden. U werkt met verschillende contactpersonen. Er is in de afgelopen weken meerdere keren contact geweest met mevrouw Parra. Daarnaast ondervonden jullie problemen met de mailbox, dit hebben we opgepakt maar duurde even om uit te zoeken waar dit bij jullie mis ging. Dit euvel is inmiddels gevonden en ook opgelost. De terugkoppeling hebben we inderdaad nog niet gegeven. Dat is helaas jammer van onze kant. Parallel aan t oplossen van deze storing, werd er na enorm veel moeite en gestes vanuit onze kant opgezegd nadat jullie jaren tevreden klanten waren bij ons. Zodoende werd er gevraagd om een verhuiscode. Deze is ook opgevraagd vanuit onze kant en komt spoedig jullie kant op. Wanneer reacties iets langer duren, is het jammer dat dit na jaren lange goede samenwerking gehonoreerd wordt met een 1. Wat betreft telefonische bereikbaarheid: klopt, vanwege de wereldwijde pandemie hebben wij wat dingen intern moeten aanpassen zoals dit bij zoveel bedrijven het geval is helaas. Hierdoor geven wij alleen maar technische support per e-mail en niet via de telefoon. Kritisch puntje aan onze kant, dit hadden we ook op onze website moeten aangeven.

M for Massage

Prettige en proffesionele samenwerking.

Oplossinggerichte klantvriendelijke communicatie en samenwerking

Cynthia Busselaar/Essência Vitaal

Hele professionele, vriendelijke en vooral attente mensen. Men helpt je bijzonder snel, zelfs in het weekend kreeg ik meteen antwoord op mijn e-mails! Ze hebben er alle begrip voor dat je weinig van... Hele professionele, vriendelijke en vooral attente mensen. Men helpt je bijzonder snel, zelfs in het weekend kreeg ik meteen antwoord op mijn e-mails! Ze hebben er alle begrip voor dat je weinig van automatisering afweet en leggen alles uitgebreid en geduldig uit in voor mij begrijpelijke taal. Bovendien geven ze goede service. Een tien met een griffel voor Brasza!

Attent, snel, servicegericht, professioneel, meedenkend met de cliënt, vriendelijk

Kdv kinderwereld

Ik heb 1 keer contact gehad na jaren en het ging vrij soepel

De werkzaamheden werden direct uitgevoerd

Elvira Tjeenk Willink

Ontzettend netjes en hulpvaardig bedrijf. Ik hoef nergens naar om te kijken en ze helpen me altijd gelijk en kosteloos als ik een vraag of probleem heb.
Echt, ik zou ze aan iedereen aanraden!