Brandfield

Brandfield Ook benieuwd naar feedback over de webshop Brandfield? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2430
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Brandfield met 9.4/10. Gebaseerd op 2430 ervaringen.

Marja
Zeer slecht (2/10)
Marja

Reactie Brandfield:

Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het horloge binnen zo'n korte tijd mankementen vertoont, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij kunnen echter geen horloges retour nemen die gedragen zijn en hebben er daarom voor gekozen het horloge aan te bieden ter reparatie. Dit zal zo snel mogelijk gerepareerd worden zodat jij het horloge weer met plezier kunt dragen. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag.

Score voor Brandfield:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slechte service na aankoop.horloge hield er na paar dagen al mee op.batterij laten vervangen geen resultaat.teruggestuurd en brandfield levert geen nieuw werkend exemplaar maar biedt het aan ter reparatie hetgeen 2 tot 4 weken gaat duren.

Kelly
Kelly

goede uitleg over het product / foto's
snelle levering
mooie en overzichtelijke webshop

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb voor de eerste keer een tas besteld in jullie webshop, ik ben zeer tevreden over de uitleg van het product en de bestelling de volgende dag netjes in huis.

j de Bruijne
Goed (8/10)
j de Bruijne

goede prijs stelling

Score voor Brandfield:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerste ervaring was positief.

Jane

Duidelijke informatie en foto's van de artikelen.
tas besteld, hier zaten krasjes op, na telefonisch contact is mij het advies gegeven de tas terug te sturen en dan een nieuwe te bestellen via paypal zodat ik niet 2 keer de kosten eronder had zitten. dit gedaan, het is vlot afgewikkeld. alleen een beetje jammer dat ik de €5,00 die ik kreeg door me in te schrijven voor de nieuwsbrief, niet op de nieuwe bestelling kon inleveren.

Marlies Elbertse
Marlies Elbertse

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Brandfield heeft de snelste service die ik ooit heb gezien! ik had mijn pakketje om 23:25 besteld en had het pakketje de dag erna om 11:30 binnen!.

Beverly ter Hove

Ik stelde een vraag via de chat of tedora bedels ook op een pandora armband passen, waarop ik het antwoord krijg pandora bedels passen op pandora armbanden. dat was niet wat ik vroeg en ik heb niet het idee dat de vraag überhaupt echt gelezen is. wat ook heel erg vervelend is zijn de 300 mailtjes die je ontvangt als je nog iets in je winkelmand hebt laten liggen... 1x oké maar op een gegeven moment begon ik me enorm eraan te irriteren.

marja derkink
marja derkink

nee zo goed ken ik jullie nog niet

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vin jullie geweldig goed.

Renate Snijders
Voldoende (6/10)
Renate Snijders

-Laura van de klantenservice heeft mijn vraag snel opgepakt en contact gezocht met PostNL. Mijn complimenten daarvoor.
-Het pakket was leuk ingepakt!

Score voor Brandfield:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vorige week maandag heb ik voor de eerste keer een product via de webshop besteld. deze zou op dinsdagavond geleverd worden. via de link in de mail kon ik bijhouden wanneer mijn pakket geleverd zou worden. aan het beging van de dag stond werd er weergegeven dat het pakket die avond geleverd zou worden. echter werd dit telkens aangepast. hierdoor heb ik uiteindelijk mijn pakket pas op zaterdag ontvangen. .
nu begrijp ik de drukte wegens pinksteren. echter was het voor mij zeer vervelend omdat je een specifiek tijdsvak gekozen hebt, daarvoor tijd vrij maakt en afspraken afzegt en het pakket keer op keer niet geleverd wordt. ik heb daarom contact opgenomen met brandfield en mijn verhaal daar neergelegd. jullie zouden ervoor zorgen dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden. wederom heb ik mijn avond vrij gemaakt. vervolgens kom ik voor de bezorgtijd thuis en blijkt dat de postbezorger in de middag is geweest en nu op zaterdag zou komen. al met al nogal vervelend. ook al ligt de schuld mijns inziens bij postnl, zorgt deze ervaring ertoe dat ik nu twee keer zal nadenken om iets te bestellen. .
wegens de levering is mijn eindoordeel een voldoende. dit had anders hoger uitgevallen.

theo jonkers

Bestelling ging goed alleen de aangegeven dag dat het geleverd zou worden niets gezien terwijl het wel op de site stond..
geen terug koppeling dat het een dag later zou worden en dat is jammer want als ik dit had geweten had ik het niet in de avonduren hoeven te laten bezorgen.

Josje Ligtermoed
Matig (5/10)
Josje Ligtermoed

De dame aan de telefoon heeft mij bijzonder goed geholpen door mijn vragen correct te beantwoorden.

Score voor Brandfield:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mijn eerste ervaring met jullie webshop was niet geweldig, bij mijn vierde poging was de bestelling pas betaald en afgerond, dit kan natuurlijk ook aan de bank liggen. de kortingscode die ik bij de eerste poging had gebruikt was niet meer geldig, ook de bestelling kwam een dag later dan afgesproken en als laatste had ik een cadeauverpakking gevraagd dit bleek een grote crème doos met zwart lint waar een klein horloge horloge zat, de grote van de doos was meer geschikt voor een flinke hoeveelheid verzorgingsmiddelen, echt heel jammer!!.

Bedrijfsinformatie

De grootste collectie fashionaccessoires van ruim 170 merken, bestaande uit

horloges

sieraden

zonnebrillen

Bestel online met uitstekende service: Vandaag besteld, morgen al in huis - Gratis verzending vanaf €50 - Gratis retourneren - Kosteloos achteraf betalen
Adres
Stoeldraaierstraat 70