M van Wanrooy

Prima regionaal nieuws en layout

H Timmermans

Het regionale en streeknieuws.

H van Nuland

Regionaal- en stadsnieuws van 's-Hertogenbosch

R De Winter

Een mooie en nette krant, met een goede lay-out en relevante artikelen. Bijlage magazine ook een goede toevoeging.

J Peeters

Lekker voor je gaat werken het laatste nieuws tot je nemen en het met je collega doornemen.

Laurijsen

Wij zijn man en vrouw beide 85 jaar oud en hebben jaren en jaren en jaren lang een abonnement Brabants Dagblad s morgens is het eerste werk de krant halen beneden uit de bus en pakken ieder een... Wij zijn man en vrouw beide 85 jaar oud en hebben jaren en jaren en jaren lang een abonnement Brabants Dagblad s morgens is het eerste werk de krant halen beneden uit de bus en pakken ieder een deel om telezen gelukkig wordt de krant keurig op tijd bezorgd Wij zijn erg te vreden over de kwaliteit wel een verzoek om de vasre artikelen niet steeds van plaats in de krant te verplaatsen te moeten zoeken hebben we een verschrikkelijke hekel aan Ik denk wel dat we al meer dan 50 jaar een abonnement hebben.Dan ben je tevredn behoeft geen uitleg.C Laurijsen Leygraafhof 91 5345SH OSS.

de Weijer

Ik lees de krant digitaal. Kan het gewoon waar en wanneer ik wil.

K Vloemans

Regionale informatie en foto,s

J van Hulten

Helemaal oké !wat late reactie, maar ik was ernstig ziek.

E Schouten

Krant is in orde, maar bezorging is slecht. De klantenafhandeling doet beloften, maar komt deze niet na. Een slechte service