Sjef vd Wassenberg

Niets want als jullie vooraf horen dat jullie gaan leveren naar het verkeerde huisnummer in een actie dan zijn jullie niet in staat dit te corrigeren en beginnen gewoon met de bezorging op het... Niets want als jullie vooraf horen dat jullie gaan leveren naar het verkeerde huisnummer in een actie dan zijn jullie niet in staat dit te corrigeren en beginnen gewoon met de bezorging op het verkeerde huisnummer sterker nog de mevrouw die mij belde over de service/actie vertelde dat ik zelf er achter aan zou moeten bellen. Omdat ik dit een service van niets vindt heb ik dit niet gedaan en heb dus nooit de krant gekregen want ik ga de mensen op het verkeerde huisnummer niet benaderen en aub vragen om mijn krant. Kortom de service van het BD is bar en boos.

Heesters

Helaas nieuwe bezorger krant komt om 09.00 uur wij hebben gevraagd waarom zo laat om dat het s'morgens te donker is en slecht ziet zegt de bezorger, krant hoort op tijd te zijn daar betalen wij toch... Helaas nieuwe bezorger krant komt om 09.00 uur wij hebben gevraagd waarom zo laat om dat het s'morgens te donker is en slecht ziet zegt de bezorger, krant hoort op tijd te zijn daar betalen wij toch voor

Niets. Proefabonnement van 4 weken op zaterdag gratis. Wat denk je. 4 x geen krant ontvangen. Krijg je een email dat je zelf de krant op moet halen. Lekker hoor. Ook als je zelf geen printer thuis... Niets. Proefabonnement van 4 weken op zaterdag gratis. Wat denk je. 4 x geen krant ontvangen. Krijg je een email dat je zelf de krant op moet halen. Lekker hoor. Ook als je zelf geen printer thuis hebt. Waardeloos

Na 19 jaar abonnee te zijn geweest stop ik per 1 jan. 2018 met het Brabants Dagblad. We hebben al een HALF JAAR problemen met de bezorging, of de krant komt veelste laat of komt niet.
Ik weet...
Ik weet precies welk antwoord dat ik krijg van de klantenservice. Ze vinden het allemaal erg vervelend maar het probleem wordt NIET opgelost! Geen goede service!

Lokaal nieuws

Bakx

Niet we kampen hier met de bezorging ,de krant hoort s,morgens vroeg in de bus te liggen ,nou hier dus niet dan om 8 dan om 9 dan niet weer bellen zaterdags ook te laat daar zijn wij dus niet... Niet we kampen hier met de bezorging ,de krant hoort s,morgens vroeg in de bus te liggen ,nou hier dus niet dan om 8 dan om 9 dan niet weer bellen zaterdags ook te laat daar zijn wij dus niet tevreden over ,adres wiardi beckmanhof no 4 in den bosch woon3 jaar hier nog steeds problemen ,,,,,

Kosters

Positief : Inhoudelijk een prima krant met vooral voor ons van belang het streeknieuws.Wij lezen graag de papieren krant (dus niet digitaal) maar ontvangen de kranten (brabants dagblad/telegraaf)... Positief : Inhoudelijk een prima krant met vooral voor ons van belang het streeknieuws.Wij lezen graag de papieren krant (dus niet digitaal) maar ontvangen de kranten (brabants dagblad/telegraaf) gemiddeld twee dagen in de week niet.(al maanden zo).bij herhaalde meldingen zou er direct aktie ondernomen worden.Tot nu toe zonder resultaat en blijft de slechte bezorging doorgaan.Service een tegoedbon voor het ophalen van de papieren krant wordt alleen door de winkel geaccepteerd als hij uitgeprint is.Moeten we weer een printer aanschaffen om een papieren krant te bemachtigen.Heel veel gedoe en uiteindelijk koop ik de kranten in de winkel los.We zien het de komende week nog aan (meld het komende maandag voor de derde maal) blijft de bezorging Slecht dan stoppen wij met het Brabant Dagblad.

J van Spaendonk

De goede indeling van de krant,als ik iets snel wil lezen dan weet ik precies waar ik moet zijn zonder de hele krant door te moeten bladeren

A Schijvens

Prima ik kan de krant niet missen!

A van den Bosch

Fijne krant om te lezen, vooral nieuws en intervieuws uit de regio. Alleen weinig aandacht voor paraolympics.