Waar blijft mijn krant

In de proefperiode van 4 weken helaas 2 keer de krant niet ontvangen. Met de per mail verkregen bon naar de supermarkt.... helaas krant was uitverkocht. Mail gestuurd met verzoek tot contact... geen... In de proefperiode van 4 weken helaas 2 keer de krant niet ontvangen. Met de per mail verkregen bon naar de supermarkt.... helaas krant was uitverkocht. Mail gestuurd met verzoek tot contact... geen response. Het Brabants dagblad zal best een leuke krant zijn.... maar dan moet je hem wel ontvangen...

Robert Blom

Vreemd dat in Boxtel iemand uit Tilburg moet komen om de krant te bezorgen.
Daarom is mijn krant structureel te laat of wordt, zoals vandaag weer het geval is helemaal niet bezorgd. Vreemd dat in Boxtel iemand uit Tilburg moet komen om de krant te bezorgen.
Zelfde bij mijn schoonvader op de Schijndelseweg, de goede man is 91 en wacht elke dag met smart op de krant om hem te lezen en de puzzeltjes op te lossen.
Waar ligt de oorzaak?
In mijn optiek holt de kwaliteit hard achteruit sinds de krant niet meer in Brabantse handen is.
De bezorgers hoor ik steen en been klagen over wat ze tegenwoordig verdienen.
Nu zit er ( ik citeer) weer een nieuwe ronde aan te komen waarin de wijken worden vergroot terwijl de vergoeding hetzelfde blijft.
Dit kan en mag nooit de bedoeling zijn, een krant is in mijn optiek een sociaal bedrijf. ( tenminste in mijn tijd toen ik ervoor werkzaam was).
Het lijkt mij verstandig om zich niet op een glijdende schaal te begeven want dat kost nog meer abbonee's dan nu al het geval is.
En redactie, ik zit niet te wachten op kortingen of restituties of een gratis krant maar op dat papieren ding wat volgens afspraak doordeweeks voor 7.00 uur en op zaterdag vóór 8.00 uur op de mat hoort te vallen.
Daarvoor heb ik een contract met jullie afgesloten en kom mijn kant van dat contract na, door op tijd mijn penningen te voldoen.
Ik ben bijna bij het punt aangekomen dat ik jullie van wanprestatie ga betichten.

Robert Blom

Ik zie hier géén feedback over 2018 staan?

Kayadeleeuw

Lijkt op alle kranten AD en dergelijke

Cees

Zeer slecht heb een proef abonnement van daag weer geen krant ontvangen

Liseth Timmers

Wij hebben een zaterdag abonnement. Leuk, een heel weekend leesplezier.
Helaas krijgen wij de krant vaker niet dan wel.
Als we bellen krijgen we een bon waarmee we naar het dorp moeten...
Wij hebben een zaterdag abonnement. Leuk, een heel weekend leesplezier.
Helaas krijgen wij de krant vaker niet dan wel.
Als we bellen krijgen we een bon waarmee we naar het dorp moeten om hem zelf te halen.
Jammer want voor een jaar terug waren we erg blij met deze krant.

Jacqueline van de Wouw

Positief? Weken geleden heb ik een proefabonnement aangevraagd, maar nooit is hier op gereageerd.

E. van de Wouw

Mijn kennissen uit de reeshof in tilburg krijgen al jaren de krant voor €10 per maand. Ad telegraaf ze kunnen kiezen uit alle kranten omdat de hoofd verspreidster ze over heeft en zelf in de bus... Mijn kennissen uit de reeshof in tilburg krijgen al jaren de krant voor €10 per maand. Ad telegraaf ze kunnen kiezen uit alle kranten omdat de hoofd verspreidster ze over heeft en zelf in de bus gooit. Deze mevrouw heeft een extra zakcentje en tientallen buurtgenoten kunnen op deze manier toch goedkoop elke dag hun krantje lezen. Belachelijk dat ik de volle mep zou gaan betalen.

C van Erven

Ik heb een opmerking over de krant/bijlage van zaterdag jl. Zoals elke week los ik de sudoku 5 delig op. Tot mijn verbazing stond deze er niet in. Mag ik vragen waarom niet??
Ik zou het...
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als deze er de volgende week wel weer in staat.
Vriendelijk dank

C van Erven, Duyvekotstraat 17, 5066 BP Moergestel. Ceesvanerven@ziggo.nl