Brabants Dagblad

Brabants Dagblad Ook benieuwd naar feedback over de webshop Brabants Dagblad? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5677
8.3/10
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Brabants Dagblad met 8.3/10. Gebaseerd op 5677 ervaringen.

Bakx

Niet we kampen hier met de bezorging ,de krant hoort s,morgens vroeg in de bus te liggen ,nou hier dus niet dan om 8 dan om 9 dan niet weer bellen zaterdags ook te laat daar zijn wij dus niet tevreden over ,adres wiardi beckmanhof no 4 in den bosch woon3 jaar hier nog steeds problemen ,,,,,.

Kosters

Positief : inhoudelijk een prima krant met vooral voor ons van belang het streeknieuws.wij lezen graag de papieren krant (dus niet digitaal) maar ontvangen de kranten (brabants dagblad/telegraaf) gemiddeld twee dagen in de week niet.(al maanden zo).bij herhaalde meldingen zou er direct aktie ondernomen worden.tot nu toe zonder resultaat en blijft de slechte bezorging doorgaan.service een tegoedbon voor het ophalen van de papieren krant wordt alleen door de winkel geaccepteerd als hij uitgeprint is.moeten we weer een printer aanschaffen om een papieren krant te bemachtigen.heel veel gedoe en uiteindelijk koop ik de kranten in de winkel los.we zien het de komende week nog aan (meld het komende maandag voor de derde maal) blijft de bezorging slecht dan stoppen wij met het brabant dagblad.

J van Spaendonk
J van Spaendonk
Zou u Brabants Dagblad aanbevelen aan familie of vrienden?Ja

De goede indeling van de krant,als ik iets snel wil lezen dan weet ik precies waar ik moet zijn zonder de hele krant door te moeten bladeren.

A Schijvens
A Schijvens
Zou u Brabants Dagblad aanbevelen aan familie of vrienden?Ja

Prima ik kan de krant niet missen!.

A van den Bosch
A van den Bosch
Zou u Brabants Dagblad aanbevelen aan familie of vrienden?Ja

Fijne krant om te lezen, vooral nieuws en intervieuws uit de regio. alleen weinig aandacht voor paraolympics.

M van Wanrooy
M van Wanrooy
Zou u Brabants Dagblad aanbevelen aan familie of vrienden?Ja

Prima regionaal nieuws en layout.

H Timmermans
H Timmermans
Zou u Brabants Dagblad aanbevelen aan familie of vrienden?Nee

Het regionale en streeknieuws.

H van Nuland
H van Nuland
Zou u Brabants Dagblad aanbevelen aan familie of vrienden?Ja

Regionaal- en stadsnieuws van 's-hertogenbosch.

R De Winter
R De Winter
Zou u Brabants Dagblad aanbevelen aan familie of vrienden?Ja

Een mooie en nette krant, met een goede lay-out en relevante artikelen. bijlage magazine ook een goede toevoeging.

J Peeters
J Peeters
Zou u Brabants Dagblad aanbevelen aan familie of vrienden?Ja

Lekker voor je gaat werken het laatste nieuws tot je nemen en het met je collega doornemen.

Bedrijfsinformatie

Lokaal regionaal nieuws uit Tilburg, Den Bosch, Oss, Uden, Waalwijk door BD / Brabants Dagblad.
Adres
Postbus 90