K.D.Hertzberger

Waarom kan ik plotseling de digital krant niet meer inzien ,mocht dit zijn dat mijn abonne ment is verlopen waarschuw dan even ,maar sluit dan niet af !!!! gr K.D. Hertzberger

Robert Blom

Nog steeds komt mijn krant de hele week structureel te laat.
En jawel hoor, de krant die vandaag maandag 3 juni 2019 vóór 7.00 uur in de bus moet liggen, werd zojuist om 11.45 bezorgd. Nog steeds komt mijn krant de hele week structureel te laat.
Ik vraag mij onderhand af waar het eergevoel van de hoge heren is.die zijn hem lang geleden verloren vermoed ik.

John van den Berg

De krant als ik hem ontvang maar dit is net een loterij

Robert Blom

Allereerst even het volgende, ik verwacht dat de reacties van de mensen die hier feedback geven worden bijgewerkt tot heden.
Het staat namelijk al stil vanaf 12 januari.
Dan nu mijn...
Het staat namelijk al stil vanaf 12 januari.
Dan nu mijn zoveelste feedback.
Natuurlijk heb ik vandaag 4 maart net zomin als zaterdag 2 maart mijn krant mogen ontvangen.
Volgens mij hebben ze bij het B.D géén eergevoel meer. Beloftes zijn van nul en generlei waarde, ik beticht ze daarom nu van het leveren van een wanprestatie.
Mijn kant is dat ik altijd op tijd betaal en alle jaren betaald heb voor de papieren krant.
Deze hoort door de weeks binnen te zijn vóór 7 uur (iets wat het laatste jaar niet meer is voorgekomen) en in het weekend vóór 8 uur (iets wat meer niet dan wel voorkomt).
Ik zit niet te wachten op alweer een loze belofte dat het jullie heel erg spijt, want daar geloof ik gelet op al mijn klachten van het afgelopen jaar niets meer van.
Het wordt tijd dat jullie weer eens echte mensen aan de telefoon zetten die wel fatsoenlijk met de klachten kunnen omgaan.
De standaard berichtjes die in mijn mailbox vallen kan ik onderhand wel dromen.

Robert Blom

En ja hoor, krant weer eens niet ontvangen!
Wanneer staat er daar nu eens iemand op die orde op zaken gaat stellen?
Mooie beloftes heb ik nu al meer dan genoeg gehad.
Het is tijd...
En ja hoor, krant weer eens niet ontvangen!
Wanneer staat er daar nu eens iemand op die orde op zaken gaat stellen?
Mooie beloftes heb ik nu al meer dan genoeg gehad.
Het is tijd voor daden .

M.J.

Regionieuws

Robert Blom

Ondanks alle beloftes en toezeggingen dat ze het op zullen lossen, komt mijn krant nog dagelijks structureel te laat.
Vandaag was het 10 uur voordat hij in de bus viel, doordeweeks tussen half...
Vandaag was het 10 uur voordat hij in de bus viel, doordeweeks tussen half 8 en 8 uur en zaterdags na 8 uur.
Ik ken de krantenbezorger en weet dat het niet aan hem ligt.
Ik ben van mening dat mijn geduld wel lang genoeg op de proef gestelt is.
Daardoor ben ik nu op het punt aanbeland dat ik overweeg (ondanks dat ik het een kwaliteitskrant vind) om toch maar mijn abonnement op te zeggen.

Waar blijft mijn krant? Proefabonnement voor 4 weken. Op ingangsdatum netjes de krant ontvangen. Daarna niet meer. Na gemaild te hebben zou het in orde komen en verlengd worden met 2 dagen. Nog geen... Waar blijft mijn krant? Proefabonnement voor 4 weken. Op ingangsdatum netjes de krant ontvangen. Daarna niet meer. Na gemaild te hebben zou het in orde komen en verlengd worden met 2 dagen. Nog geen krant, weer gemaild. Nu zou de verlenging 3 dagen worden. Inmiddels zit ik op de 5e dag dat er geen krant is. Zo kan ik ook gratis wat weggeven. Zal dus nooit een betaald abonnement afsluiten als dit al niet eens goed kan gaan. Krijg ik als excuus dat ze niet genoeg bezorgers hebben. Dan moet je zulke acties niet uitzetten als je de afspraken toch niet na kunt komen. Probeer ik te bellen en dan krijg je een bandje. Niet eens iemand aan de telefoon. Eg slecht dit!

edwin Vollebergh

Het is een dagelijkse krant, de enige krant met dagelijks nieuws uit deze regio.

Waar blijft mijn krant

In de proefperiode van 4 weken helaas 2 keer de krant niet ontvangen. Met de per mail verkregen bon naar de supermarkt.... helaas krant was uitverkocht. Mail gestuurd met verzoek tot contact... geen... In de proefperiode van 4 weken helaas 2 keer de krant niet ontvangen. Met de per mail verkregen bon naar de supermarkt.... helaas krant was uitverkocht. Mail gestuurd met verzoek tot contact... geen response. Het Brabants dagblad zal best een leuke krant zijn.... maar dan moet je hem wel ontvangen...