Ashanti Overman

N.v.t.

Hi Ashanti,
Bedankt voor je review. We hebben je een bericht gestuurd omdat we graag wilde weten waarom je ons een 5 hebt gegeven. We hopen nog van je te horen!

Laurens Cairo

Reactie Boxx Opslag:

Bedankt voor je review Laurens!

Ewoud van den Bosch

Die schrijf ik als ze mijn bezorging net zo goed doen als het ophalen! So far so good! :-)

Hi Ewout,
Bedankt voor je review tot nu toe, we kijken er naar uit!

Stefano Epifani

So far so good. The guy who came with the box unit was very friendly. I will give a final feedback at the end of the service

Hi Stefano,
Thanks for your review! We are looking forward to your final review.
Kind regards,

Vincent Touw

Erg goed en behulpzaam

Reactie Boxx Opslag:

Bedankt voor je review Vincent!

Jacqy Van Thuijl

Telefonisch zeer klantvriendelijk en helder in uitleg. De mannen die hielpen met uitladen waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Hi Jacqy,
Bedankt voor je review en bedankt voor je mooie woorden aan ons team.

Luna Mara

Erg fijne hulp gehad bij het verhuizen.

Hi Luna,
Bedankt voor je review en fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen met je verhuizing.

Jan-Willem van Wilsum

Dit is DE manier om je spullen tijdelijk op te slaan!

Hi Jan-Willem,
Bedankt voor je review en leuke compliment!

Thea Witteveen

Zeer fijn geholpen

Hi Thea,
Bedankt voor je review en fijn dat we je goed hebben kunnen helpen!

Jahrity Henry

Ik heb goeie ervaring. Houd zich aan de afspraken, zijn verder ook flexibel bij wijzigingen. Alleen jammer dat je verplicht bent om een review te schrijven als je gebruikt maakt van Mijnboxx.

Hi Jahrity,
Hi Jahrity,
Bedankt voor je review! Jammer om te lezen dat je het niet zo prettig vindt om review te moeten schrijven, wij vragen dit om dat wij een optimale service willen bieden aan al onze klanten en alles gebruiken als feedback aan ons team. Ik hoop dat je je er zo wat beter in kan vinden.