David, Sutherland

Prima contact, korte lijntjes en snelle antwoorden

Hi David,
Bedankt voor je review.
Fijn om te horen dat alles goed bevallen is.
Boxx Opslag

Opslag zelf is goed, communicatie kan beter

Bedankt voor je review.
We nemen je feedback mee in de toekomst.

Nadine, Gladdines

Top, geen klachten

Bedankt voor je review.
Fijn om te horen dat alles goed bevallen is.
Boxx Opslag

Wisselende ervaringen. In de eerste jaren verliep alles heel soepel, tot ruim een half jaar geleden er ineens een probleem werd gemaakt over het stallen van een motor in de garagebox, wat voorheen... Wisselende ervaringen. In de eerste jaren verliep alles heel soepel, tot ruim een half jaar geleden er ineens een probleem werd gemaakt over het stallen van een motor in de garagebox, wat voorheen nooit een probleem is geweest en ook expliciet bij de intake vermeld werd als zijnde mogelijk. Nu door verhuizing geen noodzaak meer aan de box tegen het einde van augustus.

Bedankt voor je review.
Vervelend om te horen dat alles niet geheel soepel is verlopen. We nemen je feedback mee in de toekomst.
Boxx Opslag

Het kon beter, actievoorwaarden onduidelijk en heb meer betaald dan vooraf voorgespiegeld. Locatie opslagbox onder verbouwing en verre van ideaal.
Busverhuur verliep niet goed bij inleveren...
Busverhuur verliep niet goed bij inleveren van de bus vanwege geen toegang tot locatie bij inleveren en storingen.

Erik, Boer de

Prima ervaring, handig met de telefoon te openen en ruimte zat

Wel was het heeel erg warm, wat na mijn gevoel een bron is van brand en slecht voor de opgeslagen spullen

Hi Erik,
Bedankt voor je review.
We zullen je feedback meenemen in de toekomst om hiermee onze producten en diensten te verbeteren waar nodig.
Boxx Opslag

Foto’s van beide boxen leeg. Ik heb het nummer van box ernaast meegenomen op de foto. Goed toch zo?

Bedankt voor je review.
Als je een andere unit gebruikt dan gepland zou ik je willen vragen dit even door te geven via een mail aan service@boxx.nl

Gijsbert, Hanekroot

Nog geen ervaring

Dhr. Marthinus , Prinsloo

The do not respond to emails

Hi,
We are sorry to hear that you did not experience our services as optimal. We will take your feedback with us.
Greetings,
Boxx Opslag

Airco in deze opslagbox zal heeel fijn zijn!
Is ongezond warm om in te sjouwen.