inge woudenberg

Goede ervaring.

Hi Inge,
Bedankt voor je review en goed om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad!

Bram van den Reijen

Reactie Boxx Opslag:

Bedankt voor je review Bram!

arjen tuinman

Prima service

Hi Arjen,
Groet, Boxx Opslag

Hugo Kwaaitaal

Het duurde best wel lang voordat de poort open ging.

Frouke de Jong

Hi Froukje,
Hi Froukje,
Bedankt voor je review! We hebben helaas geen reactie meer gehad op ons bericht aan jou met de vraag waarom je ons een 5 had gegeven, we hopen nog van je te horen.

Emerentiana Doze

Top geregeld

Hi Emerentiana,
Bedankt voor je review en compliment!

Das Mag Uitgeverij BV

Qua opslag en communicatie alles prima. Alleen vreemd dat onze sloten plots waren vervangen. Gelukkig heeft niet voor verdere problemen gezorgd.

Romy Romy Oostendorp

Lastig met aanvragen openen boxx (invullen alle gegevens)

Hi Romy,
Hi Romy,
Bedankt voor je review!
De reden dat wij al je gegevens vragen is omdat we je aanvraag helemaal op de juiste wijze moeten verwerken en uiteraard de juiste unit voor je neer moeten klaarzetten. Daarbij hebben we al je gegevens nodig, om je niet te verwisselen met iemand anders of de verkeerde unit voor je klaar te zetten.
Ik hoop je hier voldoende mee te hebben geĆÆnformeerd.

Berrie Grob

Het inladen was super! De jongens deden het super goed en gingen met respect met mijn spullen om. Zal vast ook met het uitladen goed komen.

Hi Berrie,
Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is gegaan met het inladen, heel veel succes 4 juli met het uitladen!

Jean-Paul Ponte

Reactie Boxx Opslag:

Bedankt voor je review Jean-Paul!