Ophalen van meubels verliep soepel en zoals afgesproken, nu afwachten of de boxx met meubels ook weer netjes wordt bezorgd. We verwachten dat dit gezien de positieve ervaringen geen probleem wordt.

Hi,
Bedankt voor je review. Wij gaan er ook vanuit dat jouw spullen weer netjes afgeleverd worden.

Sashay productions

Okidoki

Raihaan, Gaffar

Zeer goed

Hi Raihaan,

Artist Division

Super goede service, heel blij mee.

Hi,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Eva , Brussaard

Eerste keer erg vriendelijk. tweede keer slecht bevallen.

Hi Eva,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de tweede keer slecht bevallen is. Wij lossen dit graag voor je op. Je kunt jouw klacht mailen naar service@boxx.nl.
Boxx...
Hi Eva,

Findik, Demir

Ik had graag beter advies willen krijgen over de omvang van de boxen, niet alle spullen pasten erin

Jarne, Philips

Goed contact gehad met Boaz.

Hi Jarne,
Bedankt voor je review. Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze collega.

Everything was perfect

Hi,
Thank you for your review.
Kind regards.

Prima. Goede service.

Tot zover redelijk.
Tot zover redelijk.
Ik had alleen te veel containers op basis van de inschatting. En de container is zonder overleg verplaats/ergens anders opgeslagen waardoor de kosten voor mijn verzekering verdubbelde!
Nu nog even afwachten of alles goed en compleet thuis gebracht wordt.
Maar het concept is super!

Hi,
Leuk dat je zo enthousiast bent over ons concept. Helaas waren wij genoodzaakt de containers te verplaatsen wegens de sluiting van onze vestiging. Bedankt dat je klant was bij Boxx.