Dhr. Stephan van, Kampen

Veel plezier gehad van de opslag.
Veel plezier gehad van de opslag.
1 minpuntje, blijkbaar is er ingebroken geweest en is blijkbaar het slot vervangen zonder kennisgeving. Dus toen ik er onlangs 's avonds kwam om wat op te halen, kon ik niet in mijn box en heb ik voor niets een uur (retour) voor in de auto gezeten, beetje zonde van alle engergie en vooral brandstofkosten.

Hi Stephan,
Bedankt voor je review.
Vervelend om te horen dat niet alles helemaal soepel verlopen is. We gaan je feedback meenemen in de toekomst.

Dhr. Bram , Dolman

Helemaal top!

Nienke, Zoon

Mevr. Marije , Nab

Top

Boxx Opslag

Opslag box aangevraagd via de website. Blijkt dat de aangevraagde box niet beschikbaar is. Er kunnen wel 2 kleinere boxen voor in de plaats gehuurd worden met vergelijkbaar aantal m3. Bij nameten... Opslag box aangevraagd via de website. Blijkt dat de aangevraagde box niet beschikbaar is. Er kunnen wel 2 kleinere boxen voor in de plaats gehuurd worden met vergelijkbaar aantal m3. Bij nameten van de box blijkt dat het aantal m3 beduidend kleiner is dan waar je voor betaalt. Dit aangegeven bij Boxx, er wordt toegegevendat de afmetingen niet kloppen maar een oplossing blijft uit.

Bedankt voor je review.
Vervelend om te horen dat niet alles goed verlopen is. We gaan je feedback meenemen in de toekomst.
Boxx Opslag

Na de telefonische intake om afspraken te maken over de benodigde afmeting van de unit bleek bij de verhuizing dat er een verkeerde inschatting was gemaakt en het afgesproken aantal verhuisdozen... Na de telefonische intake om afspraken te maken over de benodigde afmeting van de unit bleek bij de verhuizing dat er een verkeerde inschatting was gemaakt en het afgesproken aantal verhuisdozen niet paste. De overgebleven dozen en spullen moest ik last minute bij vrienden en familie stallen. Het zelf gekochte hangslot was ook de verkeerde afmeting (hierover was ik niet geinformeerd vooraf).

Bedankt voor je review.
We vinden het erg vervelend dat je ervaring minder goed is geweest. We gaan je feedback meenemen om soortgelijke problemen te voorkomen.
Boxx...

Esther, Altena-Cooman

Positief, goeie klantenservice, snelle reacties, bloedheet in de opslag op de 1e etage

Hi Esther,
Bedankt voor je review. We zullen je feedback meenemen!

Fabian, Swart

I had a great experience.