Marjolein, Graeve De

Super! Tot volgende keer :)

Hi Marjolein,

Vera, Hermanns

Aardige verhuizers, snel ingeladen

Hi Vera,
Bedankt voor je review en het delen van je positieve ervaring met onze professionele verhuizers.

Angel, Tomassen

Hi Angel,

Marieke, Abelman

Tot nu toe goed

Hi Marieke,

Jacek Daniel

Ik wil mijn diepe waardering uitspreken voor de hele bemanning. Ze veranderden hun drukke schema om mijn fouten te herstellen. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Zij zijn de beste.

Hi Jacek,
Bedankt voor je positieve review.
Hi Jacek,
Bedankt voor je positieve review.
We zijn erg blij om te lezen dat wij je goed hebben kunnen helpen. We maken allemaal wel eens een foutje toch? Fijn dat we onderdeel van de oplossing mochten zijn.
Groetjes,

Paul, Bakker

Prima service, alleen niet zorgvuldig met onze houten vloer helaas

Annemarie, Steenhuis

Goed ervaring

Hi Annemarie,

Rachel, Bie de

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg fijn. Als ik vragen had werden deze altijd erg snel beantwoord.
Als ik ooit weer een opslag nodig heb zou ik zeker weer voor boxx kiezen.

Hi Rachel,
Bedankt voor je review.
We zijn erg blij te lezen over jouw positieve ervaring en wie weet tot de volgende keer dan.

Isah, Baart

De Boxx was prima. Het bellen voor het openen was makkelijk en de prijs voor de grootte van de Boxx was redelijk. Echter was het slecht geventileerd (veel te warm), deed de lift het zo nu en dan... De Boxx was prima. Het bellen voor het openen was makkelijk en de prijs voor de grootte van de Boxx was redelijk. Echter was het slecht geventileerd (veel te warm), deed de lift het zo nu en dan niet (wat extreem onhandig is als je aan het verhuizen bent) en bieden de deur en schuif van de Boxx vrijwel geen bescherming tegen inbrekers. Voor het overbruggen van mijn verhuizing ben ik tevreden met Boxx, maar voor een langere opslagplek zou ik hier niet nog eens een opslagbox huren.

Beste Isah,
Beste Isah,
Bedankt voor je review. Al onze vestigingen zijn goed beveiligd door middel van onder andere camerabewaking. Indien je problemen ondervindt met ventilatie of de lift. Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Boxx Opslag

Tot nu toe tevreden, maar moeten de boxen nog leeghalen

Hi,
Bedankt voor je review.
We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent tot nu toe. Uiteraard gaan wij er voor zorgen dat jouw ervaring positief blijft!