Bedankt voor je review.
Boxx Opslag

Heb geen problemen gehad, maar ik had een box voor lange tijd.

Hi,
Bedankt dat je zo lang klant bij ons geweest bent!
Boxx Opslag

Goeie ervaring, alleen jammer dat door een fout in de planning mijn box niet klaar stondnop afgesproken tijdstip. Hierdoor ben ik een halve dag verloren en heb ik meer kosten gemaakt. Alex van de CS... Goeie ervaring, alleen jammer dat door een fout in de planning mijn box niet klaar stondnop afgesproken tijdstip. Hierdoor ben ik een halve dag verloren en heb ik meer kosten gemaakt. Alex van de CS pakte echter alles goed op en heeft vriendelijk ervoor gezorgd om alles op te lossen! Ik zal nog mailen om te praten over een compensatie.

Hi,
Bedankt voor je review. Vervelend dat de box niet klaar stond. Wij zullen binnenkort contact met je opnemen om te praten over compensatie.

Dael, Gunterman

Goed. Verhuis spullen perfect opgeslagen. Hebben geen foto van lege box, maar is wel helemaal leeggehaald op2/07/2021. Bij vragen bel: 31624236499.

Hi Dael,
Bedankt voor je review. De opmerking met betrekking tot het leegmelden van jouw Boxx is doorgegeven aan onze serviceafdeling.
Boxx Opslag

Tot nu toe top. Nog even afwachten als de spullen weer thuisbezorgd worden.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je tot nu toe tevreden bent. Wij gaan ervan uit dat de aflevering van jouw spullen ook naar wens zal zijn.

OK

Bedankt voor je review.
Boxx Opslag

Ik had een prima ervaring, snel en professioneel

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad!

Bao, Tran Bao

The agent was helpful in providing information

Hi Bao,
Thank you for your review. Great that our agent could help you out.
Kind regards,

Fijne service :).

Hi,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Ingrid, Mensing

Nader te bepalen

Hi Ingrid,
Hi Ingrid,
Wij snappen dat je liever op een later moment een review achter wilt laten. Na aflevering van jouw spullen zullen wij jou een link sturen waarmee je opnieuw een review kunt achterlaten.