Hello, mij box is nu leeg

Hi,
Bedankt voor je review. Wij zullen jouw opmerking doorgeven aan de serviceafdeling.

Giulia, Nuij

Very good service

HI Giulia,
Thank you for your review. Great to hear that you are satisfied with our service.
Kind regards,

Sharveen, Koesal

Geweldige service :)

Hi Sharveen,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service!

Rob, Dirkson

Klantvriendelijk en eenvoudig

Hi Rob,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent!

Dora, Sunaryo

Helemaal goed

Hi Dora,
Bedankt voor je review.
Boxx Opslag

Een aantal essentiele dingen waren niet goed op orde. Daar wordt gelukkig wel op gereageerd en getracht dit op te lossen voor de klant. Ruimte voor verbetering dus

Hi,
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat jouw huurperiode bij ons niet vlekkeloos is verlopen. Gelukkig kon het goed opgelost worden. Wij zullen jouw feedback meenemen om onze dienstverlening te verbeteren.

Positief

Bedankt voor je review.
Boxx Opslag

Super service, veilig gevoel op de locatie

Veel onverwachtse kosten

Hi,
Bedankt voor je review. Jammer dat je het gevoel hebt dat wij onverwachtse kosten in rekening brengen. Wij prober altijd juist zo transparant mogelijk te zijn. Wij horen graag hoe dit verbeterd kan worden.
Boxx Opslag

Vaker problemen voorgekomen; ik kon soms mijn opslagbox niet bereiken, doordat de deuren niet open gingen wanneer ik belde. Busje kwam pas 1,5 uur na de afgesproken tijd aan op locatie Schiedam,... Vaker problemen voorgekomen; ik kon soms mijn opslagbox niet bereiken, doordat de deuren niet open gingen wanneer ik belde. Busje kwam pas 1,5 uur na de afgesproken tijd aan op locatie Schiedam, hier waren wij ook niet van tevoren over ingelicht, waardoor ik in tijdproblemen kwam. Meer van dit soort problemen.

Toch wel fijn om een opslagruimte te hebben. Misschien een tip: zorg ervoor dat iedereen altijd bij hun box kan komen! Ook zonder afspraak te maken.

Hi,
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Gelukkig zie wij dat onze collega's het probleem met de bus netjes opgelost hebben. Bedankt voor het huren bij Boxx Opslag!