Kaiwan, Saleh

Niks op aan te merken, goede service!

Hi Kaiwan,
Bedankt voor je review. Fijn dat je zo enthousiast bent over onze service.

Adrian, Johnston

IK vind het contact goed en hulpzaam.

Hi Adrian,
Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden over ons bent!

Top
Ik ben vergeten foto van lege box te maken

Hi,
Bedankt voor je review. Wij hebben jouw opmerking doorgezet naar onze serviceafdeling.

Wayne Chang

Goede service

Hi Wayne,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Steve, Louiws

Prima ervaring.

Hi Steve,

Goedemorgen,

Is het mogelijk om 2 verhuizers in te huren op de dag dat de box bij ons thuis wordt afgeleverd?

Seb

Hi,
Bedankt voor je review. Jouw vraag hebben wij doorgezet naar onze serviceafdeling.

Linda, Berkmortel van den

Fijn, betrouwbaar en voelt veilig om je spullen hier op te slaan.

Hi Linda,
Bedankt voor je review. Veilige opslag is een van onze kernwaardes. Fijn dat jij dit gevoel ook ervaren hebt.
Boxx Opslag

Vooralsnog erg tevreden, op het telefoongesprek van zojuist met de service afdeling na (zie onder).
Ik heb nog een aantal vragen over de aflevering van mijn boxxen dus wacht de afwikkeling daarvan nog af voor ik een definitief oordeel kan geven.

Hi,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het telefoongesprek niet naar wens was. Inmiddels is het gelukt jouw aflverrit in te plannen. Wij gaan ervan uit dat dit allemaal naar wens zal zijn. Voor vragen/klachten kun je ons altijd mailen of bellen.

Abel, Evertse

Hi Abel,