Willem

Tot nu toe erg positief

Ronmert

Ik huur al een tijdje een opslagunit bij Boxx en wilde onlangs een grotere huren. Dit kon heel gemakkelijk geregeld worden. Goede service en ze denken goed mee. Erg blij mee.

Beste Ronmert,

Heel erg bedankt voor de positieve reactie. We zijn erg blij dat we je goed hebben kunnen helpen.

Vriendelijke groet,

Eric

Ruim een jaar twee boxen opgeslagen, echter nu ik ze terug wil zijn ze niet te bereiken. Reageren niet op de telefoon en mail.

Beste Eric,

Allereerst onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Dit heeft te maken met de vakantieperiode waarin wij veel aanvragen ontvangen en helaas minder personeel hebben. Hierdoor kan het voorkomen dat we soms minder goed bereikbaar zijn dan normaal. Wij zijn druk bezig om dit te verbeteren.

Inmiddels hebben wij je verzoek goed ontvangen en binnenkort worden jouw spullen weer thuisbezorgd. De definitieve bevestiging met tijdsindicatie volgt 1 à 2 dagen van tevoren.

Hartelijk dank voor het huren bij Boxx Opslagverhuur!

Jose Hermans

Toen we gingen verhuizen hebben we gebruik gemaakt van de Boxx on wheels. Erg goed bevallen en aardige chauffeur!

Beste Jose,

Hier worden wij blij van! Heel erg bedankt voor de positieve feedback.

Sheila M

Super slechte service!!! Ik heb toegang aangevraagd tot mijn 2 boxen op donderdag. Daar aangekomen kan ik niet naar binnen want het gebelde nummer herkend mijn nummer niet. Ik heb 3x gebeld naar de...

Beste Sheila,

Allereerst nogmaals onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Zoals gezegd heeft dit te maken met de drukke vakantieperiode. Hierdoor kan het voorkomen dat we soms minder goed bereikbaar zijn dan normaal. Wij zijn druk bezig om dit te verbeteren!

Nogmaals excuses en wij zijn blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen zodat jij vandaag gewoon toegang hebt tot jouw spullen.

Verda

Wat een drama. Ik heb gebeld met dit bedrijf. Op hun website geven ze aan dat ze alles voor je kunnen regelen, de verhuizing + verhuislift. Ofwel ‘Wij doen’, zoals ze dat noemen op hun website....

Goedemiddag,

Bedankt voor je reactie. Wij vinden het enorm jammer dat je ons bedrijf zo ervaren hebt.

Wat waarschijnlijk niet helemaal goed over is gekomen is dat we door de grote belangstelling onze eigen verhuispakketten tijdelijk helaas niet kunnen aanbieden. Om huurders niet teleurstellen zijn wij in deze drukke periode een samenwerking aangegaan met een extern verhuisbedrijf. Wij zorgen ervoor dat dit bedrijf contact met de huurder opneemt waarna de huurder zelf verhuishulpen en een eventueel een lift kan regelen. Een iets andere constructie, maar op deze manier kunnen verhuizers en opslag toch samen geregeld worden.

Nogmaals onze excuses en we vinden het vervelend dat we je niet direct een oplossing hebben kunnen bieden.

Mirjam

Super service, aardige mensen aan de telefoon. En geweldige chauffeurs. Bij het inladen Piet een enorm vriendelijke, behulpzame man en bij het uitladen Denny, een kunstenaar achter het stuur en ook...

Martijn

Goed, telefonisch soms lastig te bereiken. Maar de goede service en flexibiliteit maken dit zeker goed.

Todd Phillips

Impossible to get on the phone. Also, booking times for delivery seem impossible to get, so I'm doing it myself instead.

Dear Todd,

Thanks for your feedback.
We're sorry that you experienced problems when reserving a day and time to empty your box. When it's busy it can be that the day and time of your preference is no longer available. We strive for good accessibility and will take this as a point of improvement for our service.

Kind regards,

Marie-Jose Verdam

Toen ik de eerste keer spullen ging afleveren was het hek kapot...
Ik heb maandenlang geen facturen gehad en geen automatische afbetalingen gehad. Uiteindelijk is het wel netjes opgelost.

Beste Marie-Jose,

Vervelend dat de eerste keer dat je jouw spullen kwam leveren het hek defect was. Fijn om te horen dat de facturen netjes zijn opgelost.