K, Gogolok

Everything was fine

Hi K,
Thank you for your review. Glad to hear that you had a good experience.
Kind regards,

Bedankt voor je review!

Sellassie, Attiogbe

De ervaring was top. Goede service.

Hi Sellassie,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen!

Eline, Busser

Alles supersnel en goed geregeld

Hi Eline,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons.

Prima service

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent met onze service!

Marcel, Mets

Prima.

Hi Marcel,
Bedankt voor je review!
Boxx Opslag

Toen ik op een vrijdag avond mijn opslag in gebruik wilde nemen kwam ik erachter dat deze al in gebruik was door iemand anders. De mevrouw aan de klantenservice probeerde haar best om te helpen maar... Toen ik op een vrijdag avond mijn opslag in gebruik wilde nemen kwam ik erachter dat deze al in gebruik was door iemand anders. De mevrouw aan de klantenservice probeerde haar best om te helpen maar was afhankelijk van een medewerker voor calamiteiten. Deze heeft echter op geen enkeke manier willen meewerken aan het probleem en heeft geen oplossing aangeboden. Aangezien ik op dat moment aan het verhuizen was en mijn spullen in een boxx bus stonden had ik geen mogelijkheid deze ergens anders op te bergen. Samen met de mevrouw van de klantenservice zijn wij erop uitgekomen dat ik een nieuwe opslagunit in gebruik zou nemen. Dit netjes de ochtend erna aangegeven bij jullie en toen is het prima opgelost. Daarna geen negatieve ervaringen meer gehad.

Hi,
Bedankt voor je review. Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Uiteraard hoort dit niet de gang van zaken te zijn. Fijn dat het uiteindelijk goed is opgelost en dat we jou naar wens hebben kunnen helpen.

G.

Bedankt voor je review.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent.

Claudiu, Iurescu

?

Hi Claudiu,
Bedankt voor je review. Graag horen we waar je tegenaan bent gelopen of waar je tevreden over bent. Mocht je dit nog willen delen, stuur dan gerust een mailtje.
Boxx...
Hi Claudiu,