Zeer correct en compleet advies gekregen. Wat een aardige medewerkers!

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! veel plezier met uw boxspring!

Vd Berg

Door een vriend hier gekomen en tevreden.

Goed contact

Voor nu geen

Wonderful service! Thank you Patrick and Roy for keeping in touch during ordering phase and also the above and beyond service delivery, relating to the assembling of the bed after hours on... Wonderful service! Thank you Patrick and Roy for keeping in touch during ordering phase and also the above and beyond service delivery, relating to the assembling of the bed after hours on weeknight!

Very useful information/advise and great service

Reactie Boxspring Company:

Thank you very much for your great review. Good to hear you are pleased!
Enjoy the boxsprings and in case you might need something you know were to find us.
Regards Patrick

snelle levering

fijne site makkelijk vindbaar

S. Fluit

Zeer goede service en het bed werd zelfs geleverd tijdens de storm vorige week in de avond uren. Dank!!

Werd goed geluisterd naar mijn wensen zodat ik de juiste aankoop heb gedaan.

Alleen een technische wat betreffende het bed. Is er een oplossing voor het wegschuiven van de topper als ik het bed open zet?!

Reactie Boxspring Company:

Dank u wel voor u mooie review en dat zo tevreden bent! Wij hebben eventueel een anti-slipmat die ervoor zorgt dat het (topdek)matras niet kan schuiven. Hierover zullen wij u contacteren

van Bemmel Thorig

Zeer tevreden

goed product en snelle levering

geen , ga zo door

Reactie Boxspring Company:

bedankt voor uw lovende review! Veel plezier met uw dekbed

Etienne uit België

Ondanks het niet leveren van de volledige bestelling initieel (door het verlies van een deel van de levering op transport) heeft Ray het initiatief genomen om een alternatieve zending op zeer korte... Ondanks het niet leveren van de volledige bestelling initieel (door het verlies van een deel van de levering op transport) heeft Ray het initiatief genomen om een alternatieve zending op zeer korte termijn te organiseren zodat ik toch nog de aangekochte goederen op tijd heb ontvangen (stapelbed).
Hartelijk dank daarvoor.

de flexibiliteit en inventiviteit om een probleem met de levering snel op te lossen.

Transportfirma is niet top. De transportdocumenten zouden het aantal paketten/items op het pallet moeten vermelden ipv. enkel "levering van 1 pallet". Daardoor werd het niet leveren van een deel... Transportfirma is niet top. De transportdocumenten zouden het aantal paketten/items op het pallet moeten vermelden ipv. enkel "levering van 1 pallet". Daardoor werd het niet leveren van een deel van de bestelling laat opgemerkt.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor u review. Met het transport is het inderdaad niet helemaal goed gegaan en hebben het externe transportbedrijf hier ook op aangesproken. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en... Bedankt voor u review. Met het transport is het inderdaad niet helemaal goed gegaan en hebben het externe transportbedrijf hier ook op aangesproken. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en alsnog veel plezier met uw stapelbed

cj kramer

Bedrukt dekbed besteld, wat twee keer over al uitverkocht was, derde keer raak :)
Drie keer gebeld door zeer vriendelijke medewerker om een andere uit te zoeken.

Zeer attente medewerkers.

Zicht op magazijnvoorraad.

Reactie Boxspring Company:

Leuk te horen dat u tevreden bent en bedankt voor uw mooie review. Veel plezier met uw dekbed

Marco

Prima ervaring met Boxspring Company; veel keuze in bekleding van boxspring, niet opdringerig (wij hebben in de winkel gekocht) , scherp geprijsd

Veel keuze, scherp geprijsd, degelijke kwaliteit boxspring, gratis thuisbezorgd

Geen. Ga zo door.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw geweldig mooie review! Dank u wel een veel plezier met uw boxspring!

Snel
goed
betrouwbaar

Snel

Blijf zo door gaan

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! veel plezier met uw matras!