Annemarie wijn

Uitstekende ervaringen. De afgesproken leveringsperiode is gehaald. Ik ben gebeld om een afspraak te maken die mij schikte, dag en uren. Twintig minuten voor aankomst ben ik gebeld. De bezorger was... Uitstekende ervaringen. De afgesproken leveringsperiode is gehaald. Ik ben gebeld om een afspraak te maken die mij schikte, dag en uren. Twintig minuten voor aankomst ben ik gebeld. De bezorger was zeer bereidwillig om de oude matras mee te helpen verwijderen en de nieuwe matras de ingang van de woonboot in te helpen dragen. Ook de financiële afwikkeling was prettig en correct.

Goede en duidelijke informatie op basis waarvan ik een voor mij passende keuze kon maken.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie en zeer lovende review. Goed te horen dat u alles zo prettig heeft ervaren! Veel plezier met uw matras!

R. Abreu

Erg prettig geholpen. Goede service

De afleverservice is perfect op maat.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier met het matras!

Heb een matras gekocht

Wat is mij opgevallen: heel erg vriendelijk verkoper, hij is mij zo ontvangen dat ik de zaak niet wilde verlaten en natuurlijk
een mooi matras gekocht...

geen, zo is prima

Reactie Boxspring Company:

Leuk te horen dat u zo goed bent ontvangen in de winkel!. Geniet lekker van uw matras!

Positief en vlot gereageerd

Duidelijk

Reactie Boxspring Company:

bedankt voor uw mooie review!

Goede ervaring

Reactie Boxspring Company:

Dank u wel voor uw mooie review. Veel plezier de dekbedden

Dekbed overtrek gekocht van 29,euro is van goede kwaliteit via internet gekocht en vlgd dag in huis. ??

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw review! Veel plezier met uw overtrek!

Super! Bedankt voor de snelle levering van het matras

Super snelle levering en alles staat goed weergegeven op de site.

Reactie Boxspring Company:

Gelukkig bent u zo tevreden! veel plezier met uw kindermatras !

Jasper

Vorige week voor het eerst via de website een bestelling gedaan bij Boxspring Company. Had aanvankelijk 1 set dekbedovertrek besteld van 140x210/220. Werd ik netjes gebeld of de maat misschien... Vorige week voor het eerst via de website een bestelling gedaan bij Boxspring Company. Had aanvankelijk 1 set dekbedovertrek besteld van 140x210/220. Werd ik netjes gebeld of de maat misschien verkeerd was doorgegeven, of dat ik niet 2 setjes nodig heb. Dat laatste was dus het geval. Werd gelijk geregeld. Bestelling was volgende dag keurig geleverd. Prachtig dekbedovertrek voor 2 dekbedden. Prima ervaring dus.

- Snelle afhandeling
- Service
- Meedenken van de verkoper
- Makkelijk aan te passen bestelling
- Prima prijs/kwaliteit-verhouding

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! Het is altijd beter vooraf te schakelen , dan achteraf fouten te moeten herstellen. Veel plezier met uw overtrekken!

S. Fluit

Extra beddengoed besteld voor mijn nieuwe bed, werd meteen opgestuurd en kon achteraf het geld overmaken. Wat een vertrouwen!! Dank!

Snel en betrouwbaar!!

Als jullie zo door gaan, blijf ik klant!! Jammer dat jullie in noord zitten, met de opgebroken weg moeilijk te bereiken.

Reactie Boxspring Company:

Wederom bedankt voor uw mooie review en goed te horen dat u zo blij met ons bent. Wij zijn ook blij met u!
Helaas maakt de Gemeente Amsterdam het ons inderdaad niet veel makkelijker door de wegen hier nu al de afgelopen 2 jaar om te leiden. Echter volgens het nieuwe plan moet het er allemaal mooier en beter op worden.
Nogmaals bedankt voor uw bestellingen en veel plezier met uw aankopen

Cattoor

Super tevreden, vriendelijk en vlotte behandeling. Waarvoor dank.

Vlotte service.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw zeer mooie review! Goed te horen dat u weer tevreden bent! Veel plezier met uw boxspring.