Erg vriendelijk en goed

Reactie Boxspring Company:

Dank u wel voor uw mooie review!

Sue

Goed, betrouwbaar en snelle levering aan huis

Snel, goede prijs/kwaliteitverhouding

Had een mail gestuurd, duurde relatief lang voordat ik reactie kreeg. Achteraf bleek dat e.e.a uitgezocht moest worden. Is allemaal netjes opgelost maar een mailtje met bericht dat eea uitgezocht... Had een mail gestuurd, duurde relatief lang voordat ik reactie kreeg. Achteraf bleek dat e.e.a uitgezocht moest worden. Is allemaal netjes opgelost maar een mailtje met bericht dat eea uitgezocht moest worden, was fijner geweest.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw review. En nogmaals excuses dat u langer moest wachten op een reactie dan gebruikelijk. Als nog veel plezier met uw matrassen en bodems!

Uitstekend. Bestellen ging probleemloos, bezorgen na 1 werkdag. Geen verzendkosten.

Een van de weinige bedrijven waar je mooie gekleurde of bedrukte dekbedden kunt kopen. Gewoon laken eronder en je bent af van die vreselijke hoezen.

Geen. Alles ging perfect.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier met uw dekbedden!

Hele snelle afhandeling en levering! Ik ben zeer tevreden

Reactie Boxspring Company:

bedankt voor uw mooie review!

Helemaal prima! Goede service, nette levering.

Persoonlijke benadering van de verkoper. Nemen de tijd voor je. Ook levering was top. Vakbekwaam en vriendelijk personeel.

Geen verbeterpunten

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier met uw boxspring!

J. van der Kooi

Een paar uur na mijn bestelling kreeg ik een telefoontje van een medewerker. Die vertelde me wanneer de bestelling zou worden afgeleverd en of dat uit zou komen. Heel netjes!
Op de dag van...
Op de dag van levering werd ik gebeld door de chauffeur met de mededeling dat hij er over een half uur zou zijn. En dat was ook zo!
Dank voor de geweldige service.

Reactie Boxspring Company:

Goed te horen dat u zo tevreden bent! veel plezier met uw vouwbed!

Chantal Chitanie

Super positief! Zeker weer zaken mee doen

Service! Uitmuntend!!!

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! veel plezier met uw mooie Caresse topdekmatras!

LT

Wat heel fijn is, is dat er tijd wordt genomen om je van advies te voorzien. Er wordt goed geluisterd naar jouw wensen.
Daarnaast was het bezorgen en monteren van het bed een goede ervaring....
Daarnaast was het bezorgen en monteren van het bed een goede ervaring. Ontzettend service gericht!

Enorm service gericht, wat heel prettig is.

Geen, behalve ga zo door!

Reactie Boxspring Company:

Wat een mooie review! dank u wel voor de lovende woorden

Yvon500

Snel antwoord op een vraag over een product dat op een andere site werd aangeboden, bij BC besteld, daarna meteen verzonden en keurig verpakt.

Ja, zie boven.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw hoeslaken

Vriendelijk, snelle service

Snelle service, vriendelijk personeel, goedkoop

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review. veel plezier met uw topdekmatras