Zeer tevreden over de de winkel, de persoonlijke aandacht en vooral het product.

Zoals ik al vertelde een dikke 10 plus

Verbeter punten heb ik niet en tips ook niet want alles is (vind ik) perfect.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor u lovende woorden! Veel plezier met uw nieuwe matras !

Mooi bedrijf

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw zeer mooie review!

Uitstekend

Gewoon goed

1 min puntje de bezorging door DHL was slecht. Omdat het op het vakantiepark bezorgd moest worden hebben ze het achter gelaten bij de receptie. Dat betekende dat ik (68 jaar) maar moest zorgen dat... 1 min puntje de bezorging door DHL was slecht. Omdat het op het vakantiepark bezorgd moest worden hebben ze het achter gelaten bij de receptie. Dat betekende dat ik (68 jaar) maar moest zorgen dat ik het bij het Chalet kreeg.

Dit moest ik even kwijt

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review en goede feedback! Dat is zeker een aandachtspunt. Echter is het vaak lastig voor een transporteur met een grote vrachtwagen om het terrein op te komen (als dat... Bedankt voor uw mooie review en goede feedback! Dat is zeker een aandachtspunt. Echter is het vaak lastig voor een transporteur met een grote vrachtwagen om het terrein op te komen (als dat uberhaupt al mag van de beheerder van het park). We weten dat dit in sommige gevallen wel gedaan wordt , helaas was dit bij u op het park niet mogelijk. Onze excuses voor deze overlast.
Veel plezier met uw matrassen!

Jeanette

Prima service en snelle levering. Telefonisch contact gehad voor de aankoop. Alles werd meteen goed geregeld en uitgelegd

Wilde kleur die niet op de website stond. Werd meteen apart gelegd

Geen. ben zeer tevreden

Reactie Boxspring Company:

Goed te horen dat u zo tevreden bent! Veel plezier met uw aankoop!

Snelle levering en goede kwaliteit split topper

bedankt voor uw review!

Koos

Top

Communicatie mbt de levering

Meer foto's van het bestelde artikel was mooi geweest

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review en duidelijke feedback. zullen eraan werken om meer fotos op de site te plaatsen. Veel plezier met uw vouwbed!

Zeer vriendelijke service. Afspraak is afspraak! Telefoontje om aflevering te confirmeren zeer gewaardeerd.

Echt vriendelijke medewerkers!

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw schitterende review en goed te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent!

Sandera Smit

Dit was de tweede keer dat wij een bed gekocht hebben bij de Boxspring Company dus het mag duidelijk zijn dat we erg te spreken zijn over kwaliteit en service.

Ontvangst in winkel
Service
Behulpzaamheid
Meedenken

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw zeer mooie review! Goed te horen dat u zo tevreden bent! Veel plezier met uw boxsprings

Rob

Snelle levering. Nette prijs. Tijdelijk gratis versturen. Snelle reactie op vragen via de mail .

Nette prijs
Tijdelijk gratis versturen

Stevig Koudschuim matras van €99,- blijkt wel erg stevig.
Gewicht van het matras is niet hoog. Enige twijfel of het daarom echt koudschuim is.
Ruilen minder makkelijk dan aankoop...
Stevig Koudschuim matras van €99,- blijkt wel erg stevig.
Ruilen minder makkelijk dan aankoop .
Verzoek om voor levering door PostNL te bellen ivm levering op camping. Is niet gebeurd. Was nu geen probleem en zag het gelukkig op de track en trace.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw duidelijke review.
Het matras is weldegelijk een koudschuim matras HR45 en hoeft u niet in twijfel te trekken. het comfort is inderdaad wat steviger.
Alles wat per post...
Bedankt voor uw duidelijke review.
Alles wat per post verstuurd kan worden zullen wij dan ook per post versturen en daar zijn dan helaas geen extra wensen mogelijk.
Alsnog veel slaapplezier met uw matras