El Zorkany

Goede ervaring , ik heb zelf 4 bedden daar gekocht

Goede service , betrouwbaar

Meer personal in dienst nemen

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw geweldige mooie review en wederom veel plezier met deze boxspring!

Uitstekend geholpen, terug gebeld, alleen maar positief

vakkundig en meedenkend

nee

Reactie Boxspring Company:

BEdankt voor uw zeer mooie review!

Snelle levering na aanpassing v.d. bestelling. Goede bereikbaarheid en telefonische ondersteuning i.v.m. montage van het Kuperus verticale opklapbed.

Handleiding montage meeleveren.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review,
veel plezier met uw opklapbed!

Hotel ABBEY * * * * Grimbergen/Belgium

Aangename persoonlijke benadering & flexibiliteit

Persoonlijke benadering & flexibiliteit

Prima zó !

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review!!

Aardige mensen. Goed en netjes geholpen.

Er werd echt de tijd genomen bij het uitzoeken van een bed. Er werd niks overhaast gedaan.

Het leveren van het bed met twee mensen.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review! Bedankt voor de opmerking en veel plezier met uw boxspring.

De service is echt top. Nadat ik had aangegeven dat m'n bestelde hoeslaken te klein was een wss gekrompen, heb ik een nieuwe (grotere) toegestuurd gekregen.
Dat is pas service!

Reactie Boxspring Company:

Goed te horen dat u toch naar tevredenheid geholpen bent! veel plezier met uw hoeslaken!

Heb helaas nog niets ontvangen

Op tijd leveren

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw review, helaas is deze uitnodiging eerder aangekomen dat uw pakket aankomen was bij een volgende dag levering. U heeft reeds een nieuwe review geschreven ook bedankt hiervoor. Veel... Bedankt voor uw review, helaas is deze uitnodiging eerder aangekomen dat uw pakket aankomen was bij een volgende dag levering. U heeft reeds een nieuwe review geschreven ook bedankt hiervoor. Veel plezier met uw kussens!

Aberkane

In 2015 heb ik een bed bij u gekocht, toen ik in de winkel stond heeft u mij met veel respect behandeld en wilde u me heel graag helpen met de aankoop. Onlangs heb ik u benaderd omdat mijn matras is... In 2015 heb ik een bed bij u gekocht, toen ik in de winkel stond heeft u mij met veel respect behandeld en wilde u me heel graag helpen met de aankoop. Onlangs heb ik u benaderd omdat mijn matras is ingezakt. Aan de telefoon vroeg u of ik nog op hetzelde adres woon. Ik heb aangegeven dat we verhuisd zijn vervolgens had u meteen de conclusie getrokken dat mijn matras door de verhuizing door ons toedoen in heg midden is gevouwen?!?! Hoe kunt u zonder dat u mijn matras hebt bekeken als een conclusie trekken dat dat is gebeurd?? Met moeite heeft u iemand laten sturen die kwam kijken en er werd meteen conclusie getrokken dat we de matras hebben gevouwen??! Ik heb mijn vorige matras langer dan tien jaar gehad en was daar superzuinig mee, en twee keer een verhuizing meegemaakt.

U moet wat meer vertrouwen hebben in u klanten. Uw klanten betalen behoorlijk wat geld voor een bed en matras en op het moment dat wij u nodig hebben of dat we vragen of iemand langs kan komen omdat... U moet wat meer vertrouwen hebben in u klanten. Uw klanten betalen behoorlijk wat geld voor een bed en matras en op het moment dat wij u nodig hebben of dat we vragen of iemand langs kan komen omdat de matras is ingezakt dan moet u geen negatieve conclusie trekken. Dit zorgt ervoor dat klanten niet meer terugkomen. U biedt niet voor niets garantie.

Geachte mevrouw Aberkane,
Geachte mevrouw Aberkane,
Zeer spijtig te horen dat u vindt slecht geholpen te zijn naar aanleiding van uw klacht. Nadat u aangaf dat u inmiddels op een ander adres woont is er gewoon normaal gevraagd hoe het matras vervoerd is en wellicht verkeerd gevouwen is. Er werd totaal niet direct een conclusie getrokken, maar het is belangrijk voor ons om de oorzaak van een probleem te achterhalen aangezien er geen meldingen komen op deze matrassen ondanks dat dit ons start matras is die bij de boxspring inbegrepen is.
Vervolgens hebben wij direct een afspraak gemaakt om uw klacht te laten beoordelen en is de eerst mogelijk volgende werkdag iemand langs gekomen die uw matras heeft omgeruild, terwijl wel werd geconstateerd dat het matras geheel over de lengte gevouwen is, waardoor de klacht wellicht ontstaan is.
Naar ons inziens is er meer dan een geweldige service aan u verleend. Daarbij vinden wij het dan ook zeer spijtig toch te moeten zien dat u hier totaal anders over denkt.
Alsnog wensen wij u veel plezier met dit nieuwe matras.

Meinema

Ik heb zeer goede ervaring met Boxspring Company. Zeer goed geholpen.

Er was absoluut geen "glad" verkooppraatje,! Maar gewoon deskundig advies

Geen verbeterpunten

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier met uw boxspring

H.Foekens

Op tijd geleverd, prima product

Ja snelle communicatie naar de klant

Niet zo vlug vragen over de beoordeling levering.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor het plaatsen van uw review, U heeft gelijk dat de verzending van deze order niet goed getimed is en dat is een leermoment. Excuses voor de verwarring. veel plezier met uw hoofdkussens!