Reviews

9.1 / 10
323 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
9.4/10
Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
8.4/10
After sales
8.6/10

323 Reviews

El Zorkany

10/10

Goede ervaring , ik heb zelf 4 bedden daar gekocht

Sterke punten

Goede service , betrouwbaar

Verbeterpunten of tips

Meer personal in dienst nemen

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw geweldige mooie review en wederom veel plezier met deze boxspring!


Anoniem

9/10

Uitstekend geholpen, terug gebeld, alleen maar positief

Sterke punten

vakkundig en meedenkend

Verbeterpunten of tips

nee

Reactie Boxspring Company:

BEdankt voor uw zeer mooie review!


Anoniem

10/10

Snelle levering na aanpassing v.d. bestelling. Goede bereikbaarheid en telefonische ondersteuning i.v.m. montage van het Kuperus verticale opklapbed.

Verbeterpunten of tips

Handleiding montage meeleveren.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review,
veel plezier met uw opklapbed!


Hotel ABBEY * * * * Grimbergen/Belgium

10/10

Aangename persoonlijke benadering & flexibiliteit

Sterke punten

Persoonlijke benadering & flexibiliteit

Verbeterpunten of tips

Prima zó !

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review!!


Anoniem

8/10

Aardige mensen. Goed en netjes geholpen.

Sterke punten

Er werd echt de tijd genomen bij het uitzoeken van een bed. Er werd niks overhaast gedaan.

Verbeterpunten of tips

Het leveren van het bed met twee mensen.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review! Bedankt voor de opmerking en veel plezier met uw boxspring.


Anoniem

10/10

De service is echt top. Nadat ik had aangegeven dat m'n bestelde hoeslaken te klein was een wss gekrompen, heb ik een nieuwe (grotere) toegestuurd gekregen.
Dat is pas service!

Reactie Boxspring Company:

Goed te horen dat u toch naar tevredenheid geholpen bent! veel plezier met uw hoeslaken!


Anoniem

4/10

Heb helaas nog niets ontvangen

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Op tijd leveren

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw review, helaas is deze uitnodiging eerder aangekomen dat uw pakket aankomen was bij een volgende dag levering. U heeft reeds een nieuwe review geschreven ook bedankt hiervoor. Veel... Bedankt voor uw review, helaas is deze uitnodiging eerder aangekomen dat uw pakket aankomen was bij een volgende dag levering. U heeft reeds een nieuwe review geschreven ook bedankt hiervoor. Veel plezier met uw kussens!


Aberkane

3/10

In 2015 heb ik een bed bij u gekocht, toen ik in de winkel stond heeft u mij met veel respect behandeld en wilde u me heel graag helpen met de aankoop. Onlangs heb ik u benaderd omdat mijn matras is... In 2015 heb ik een bed bij u gekocht, toen ik in de winkel stond heeft u mij met veel respect behandeld en wilde u me heel graag helpen met de aankoop. Onlangs heb ik u benaderd omdat mijn matras is ingezakt. Aan de telefoon vroeg u of ik nog op hetzelde adres woon. Ik heb aangegeven dat we verhuisd zijn vervolgens had u meteen de conclusie getrokken dat mijn matras door de verhuizing door ons toedoen in heg midden is gevouwen?!?! Hoe kunt u zonder dat u mijn matras hebt bekeken als een conclusie trekken dat dat is gebeurd?? Met moeite heeft u iemand laten sturen die kwam kijken en er werd meteen conclusie getrokken dat we de matras hebben gevouwen??! Ik heb mijn vorige matras langer dan tien jaar gehad en was daar superzuinig mee, en twee keer een verhuizing meegemaakt.

Verbeterpunten of tips

U moet wat meer vertrouwen hebben in u klanten. Uw klanten betalen behoorlijk wat geld voor een bed en matras en op het moment dat wij u nodig hebben of dat we vragen of iemand langs kan komen omdat... U moet wat meer vertrouwen hebben in u klanten. Uw klanten betalen behoorlijk wat geld voor een bed en matras en op het moment dat wij u nodig hebben of dat we vragen of iemand langs kan komen omdat de matras is ingezakt dan moet u geen negatieve conclusie trekken. Dit zorgt ervoor dat klanten niet meer terugkomen. U biedt niet voor niets garantie.

Reactie Boxspring Company:

Geachte mevrouw Aberkane,
Zeer spijtig te horen dat u vindt slecht geholpen te zijn naar aanleiding van uw klacht. Nadat u aangaf dat u inmiddels op een ander adres woont is er gewoon normaal...
Geachte mevrouw Aberkane,
Zeer spijtig te horen dat u vindt slecht geholpen te zijn naar aanleiding van uw klacht. Nadat u aangaf dat u inmiddels op een ander adres woont is er gewoon normaal gevraagd hoe het matras vervoerd is en wellicht verkeerd gevouwen is. Er werd totaal niet direct een conclusie getrokken, maar het is belangrijk voor ons om de oorzaak van een probleem te achterhalen aangezien er geen meldingen komen op deze matrassen ondanks dat dit ons start matras is die bij de boxspring inbegrepen is.
Vervolgens hebben wij direct een afspraak gemaakt om uw klacht te laten beoordelen en is de eerst mogelijk volgende werkdag iemand langs gekomen die uw matras heeft omgeruild, terwijl wel werd geconstateerd dat het matras geheel over de lengte gevouwen is, waardoor de klacht wellicht ontstaan is.
Naar ons inziens is er meer dan een geweldige service aan u verleend. Daarbij vinden wij het dan ook zeer spijtig toch te moeten zien dat u hier totaal anders over denkt.
Alsnog wensen wij u veel plezier met dit nieuwe matras.


Meinema

9/10

Ik heb zeer goede ervaring met Boxspring Company. Zeer goed geholpen.

Sterke punten

Er was absoluut geen "glad" verkooppraatje,! Maar gewoon deskundig advies

Verbeterpunten of tips

Geen verbeterpunten

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier met uw boxspring


H.Foekens

8/10

Op tijd geleverd, prima product

Sterke punten

Ja snelle communicatie naar de klant

Verbeterpunten of tips

Niet zo vlug vragen over de beoordeling levering.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor het plaatsen van uw review, U heeft gelijk dat de verzending van deze order niet goed getimed is en dat is een leermoment. Excuses voor de verwarring. veel plezier met uw hoofdkussens!