Schouten

Erg prettig

snelle levering

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!! Veel plezier met uw boxspring!

nee

Reactie Boxspring Company:

bedankt voor het plaatsen van uw review!

Klantvriendelijk, toch enkele schoonheidsfoutjes, met name verkeerd hoeslaken geleverd en een misverstand inzake de betaling. Voorgaande punten werden wel prima gecorrigeerd door telefonisch... Klantvriendelijk, toch enkele schoonheidsfoutjes, met name verkeerd hoeslaken geleverd en een misverstand inzake de betaling. Voorgaande punten werden wel prima gecorrigeerd door telefonisch contact en een nieuwe levering van een hoeslaken. De montage van de boxspring is zeer vlot verlopen, zeer vriendelijke man. Alles netjes achtergelaten ook.

Vriendelijk, laten alles netjes achter na montage

Correcte opvolging van betaling en leveringen

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw reactie en de opbouwende kritiek, waar u absoluut gelijk in heeft! Veel plezier met uw boxspring.

Stan Veltman

Zeer goed.

Adequaat. Snel en op tijd

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw review! veel plezier met uw logeerbed!

Geel

Goede en nette ontvangst in de winkel
Goede uitleg.

Montage van bed gedaan door een hele leuke en fijne correcte werknemer.
En dat vind ik heel belangrijk

Dat zou in ons geval de levertijd zijn.
Dat was meer dan drie maanden.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review!
Helaas is de levertijd voor productie artikelen van Caresse inderdaad zo lang. U heeft het nu in ieder geval wel precies zoals u wilt ;)
Veel plezier met uw...
Bedankt voor uw mooie review!
Veel plezier met uw schitterende Caresse Boxspring!

Pascale

Begin deze week een showroom bed besteld en na 2 dagen al in huis! Direct na het plaatsen van de order werd er contact opgenomen om te vragen of ik bekend was met het product en wanneer de levering... Begin deze week een showroom bed besteld en na 2 dagen al in huis! Direct na het plaatsen van de order werd er contact opgenomen om te vragen of ik bekend was met het product en wanneer de levering plaats kon vinden; prima service !

Direct een reactie na plaatsing an de order. Snelle levertijd , vriendelijk personeel

Reactie Boxspring Company:

Goed te horen dat u zo tevreden bent!
Veel plezier met uw boxspring!

Mercikes,voor naar me te luisteren en jullie fout direct op correcte wijze te regelen als we nog iets nodig hebben bestel ik wel via jullie , vertrouwen moet langs twee kanten komen en jullie... Mercikes,voor naar me te luisteren en jullie fout direct op correcte wijze te regelen als we nog iets nodig hebben bestel ik wel via jullie , vertrouwen moet langs twee kanten komen en jullie hebben correct gehandeld

M. Martens

Prima ervaring. Goed geholpen in de winkel en ook de service van de bezorger was prima in orde.

Alles in orde.

Reactie Boxspring Company:

Dank u wel voor uw mooie review!

h jansen

Als top

ja

ik zou het niet weeten

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw geweldig mooie review! en veel plezier met uw boxsprings

Prima, van eerste telefoontje tot aflevering

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw lovende beoordeling, veel plezier met het opklapbed!