Uitstekende service. Een van de bestelde dekbedovertrekken had een beschadiging. Ik kon het zonder problemen omruilen. De kosten voor het terugsturen werden door de Boxspring Company vergoed. Het... Uitstekende service. Een van de bestelde dekbedovertrekken had een beschadiging. Ik kon het zonder problemen omruilen. De kosten voor het terugsturen werden door de Boxspring Company vergoed. Het vervangende artikel was niet op voorraad. Ik werd daar tussentijds goedk over geïnformeerd.

Snelheid van leveren, informatieverstrekking, service.

Reactie Boxspring Company:

bedankt voor uw mooie review! Helaas zat er inderdaad een foutje in het overtrek, maar gelukkig hebben wij dat kunnen oplossen door een nieuwe te leveren. Veel plezier met uw beddengoed!

Hetty van der Teems

Snel en correct.

Simpel te bestellen en de volgende dag in huis.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier met uw dekbed!

Goede service. Verstand van zaken

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! veel plezier met uw Velda boxspring

Prima ervaring. Snelle aflevering besteld hoofdkussen. Goede aanbieding van het betreffende watergel kussen!

Prijs zeer aantrekkelijk. Levertijd: zeer snel!

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier met uw watergel kussen!

Vlotte en snelle service.

Vlotte en snelle service.

Geen verbeterpunten

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw hele mooie review, uiteraard zijn wij daar erg blij mee! Veel plezier met uw boxspring!

We zijn heel goed geholpen door Patrick. Door de vragen die hij stelde om een indruk te krijgen van wat we zochten, kwamen we al snel bij het bed dat we ook uiteindelijk gekocht hebben.

Het persoonlijke contact en het aanvoelen wat wij als klant willen

blijven doen hoe jullie het nu doen

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw lovende woorden! Leuk om te horen dat u prettig behandeld bent. Veel plezier met uw mooie boxspring. Patrick

Heel goed!

Hele goede service, netjes gebracht en in elkaar gezet!

Carola

Via website besteld, makkelijk en goed

Geen verzendkosten

Reactie Boxspring Company:

Blij te horen dat u tevreden bent! Veel plezier met uw hoeslaken!

Lobee

Goede en snelle service

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review! veel plezier met uw dekbedden!

Tanja

Bijzonder aangename ervaring. De 2 mannen waar ik mee te maken had hebben heel veel moeite en tijd genomen om alles in orde te maken. Vriendelijk en service gericht. Een dikke 10+ voor de service... Bijzonder aangename ervaring. De 2 mannen waar ik mee te maken had hebben heel veel moeite en tijd genomen om alles in orde te maken. Vriendelijk en service gericht. Een dikke 10+ voor de service verlening.

Doen moeite voor je
Persoonlijke aanpak
Vriendelijk
Expertise
Geven je het gevoel dat ze voor je door het vuur gaan. Zo prettig in deze tijd

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw hele mooie review!
Bedankt voor uw hele mooie review!
Uiteraard doen wij onze uiterste best om iedere klant zo goed mogelijk te helpen met hun probleem. Uw Kuperus bed hebben wij inderdaad prettig snel ontvangen en bezorgd en wij zijn blij dat u niet meer op de grond hoeft te slapen!
Veel plezier met uw bed.