Levertijd te lang

Betere levertijd zoals op de website is aangegeven binnen 8 dagen en niet 14 dagen.

Suzy

Snel levering. Alles in order

Website goed. Gel kussen bestelled. Snel delivery

Reactie Boxspring Company:

Heel erg bedankt voor uw mooie review, veel plezier met uw kussen!

Zippora

Op 17-06 een bed gekocht in de winkel in Amsterdam Noord. Wij werden geholpen door een lieve en vriendelijke heer en alles werd ons goed uitgelegd! Meteen een keuze kunnen maken & het bed werd die... Op 17-06 een bed gekocht in de winkel in Amsterdam Noord. Wij werden geholpen door een lieve en vriendelijke heer en alles werd ons goed uitgelegd! Meteen een keuze kunnen maken & het bed werd die zelfde dag nog geleverd. T bed ligt lekker en ik heb er zeker geen spijt van!

Vriendelijke medewerkers en de chauffeur heeft zelfs geholpen het bed in elkaar zetten.

Tot nu toe geen

Rosario

Matrassen besteld via Bol. Afgesproken dat ik bericht kreeg vd transporteur van deze leverancier. Geen bericht ontvangen, zelf moeten bellen en later ook met de transporteur. Lang verhaal kort te... Matrassen besteld via Bol. Afgesproken dat ik bericht kreeg vd transporteur van deze leverancier. Geen bericht ontvangen, zelf moeten bellen en later ook met de transporteur. Lang verhaal kort te maken, de transporteur is waardeloos. Ze komen gewoon niet terwijl ik vaak met ze gebeld en geappt hebt, uiteindelijk negeren ze de boel en laten je gewoon stikken. Mijn matrassen vanochtend weggegeven. Nu moeten wij op de bank, ik met serieuze rugklachten en mijn vrouw met slaapproblemen. Geen matrassen en ook geen bericht. Waardeloos en pisnijdig ben ik vooral omdat de transporteur mijn apps leest en negeerde mij gewoon.

Geen enkele

Andere transporteur

Anneke Latjes

Geweldig goede zaak, topservice en héél goed advies.
Ben erg tevreden en zal zeker bij anderen aanraden.
Ik kom nergens anders meer, zoals nu bv een nieuw dekbed
en hoofdkussen...
Geweldig goede zaak, topservice en héél goed advies.
Ben erg tevreden en zal zeker bij anderen aanraden.
Ik kom nergens anders meer, zoals nu bv een nieuw dekbed
en hoofdkussen nodig, gelijk weer naar Boxpring Company.

Reactie Boxspring Company:

bedankt voor de geweldig mooie review!

Uitstekend. Was in eerste instantie van plan om bed aan te kopen bij Hein Dekbed maar wilde toch even elders kijken. Erg goed geholpen, veel aandacht, en ben daardoor overstag gegaan.

Grote winkel, een verkoper, veel aandacht.

Wanneer er een geheel bed wordt aangekocht een korting op kussens of set beddengoed aanbieden.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw schitterende review en veel plezier met uw boxspring!

Both Simplify

Prima voorlichting en uitstekende service

Vakkennis

Deze enquête ik ben nooit op de website geweesd en wil daar ook geen waardering voor geven maar wordt verplicht in deze enquête
Zelfde voor aftersales vandaag is het bed afgeleverd after sales is pas later goed te beoordelen
Zokost enquête te veel tijd

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw mooie review.

Veel plezier met uw opklapbed!

Claudia

Super geen opdringerige verkoper in je nek lekker eerlijk helemaal top.

Laten je rustig rondkijken geven je tips. En erg flexibel in de mogelijkheden

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor de geweldige review! Veel plezier met uw boxspring !

m. Regtien

Deze is erg goed en goed service.

ja de verkoper heeft veel kennis over zijn producten.

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor de schitterende review! Veel plezier met de boxspring!

Kung

Jullie zijn super

Goeie servise

Niks

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw geweldige review!