Vera Hek

Op dit moment zou ik dit bedrijf nog niet aanbevelen. Het hangt af van oplossing mbt ontbrekende onderdelen.
Levering snel maar op factuuradres in plaats van afleveradres. Onhandig maar kan gebeuren. Bij levering van het vouwbed King ontbraken de schroeven voor het bevestigen van de wieltjes. Hierover gemaild maar nog geen reactie op ontvangen. Hopelijk worden die schroeven snel nageleverd. Bed is anders alleen te gebruiken met boeken eronder. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als de schroeven snel worden nageleverd ben ik tevreden. Nu niet.

Levering op afleveradres i.p.v. factuuradres, snel( ler) reageren op mail vanwege ontbrekende onderdelen, een telefoonnummer problemen te kunnen melden, snelle nalevering van ontbrekende schroeven

Reactie Boxspring Company:

Bedankt voor uw aandachtspunten en tevens bedankt voor het plaatsen van de nieuwe review! Veel plezier met uw vouwbed

Vera Hek

Vouwbed King besteld. Heerlijk bed. Bij de levering ontbraken de bouten om de wieltjes te bevestigen. Na wat verwarring over welke bouten er bij dit bed horen, twee telefoontjes van Patrick van... Vouwbed King besteld. Heerlijk bed. Bij de levering ontbraken de bouten om de wieltjes te bevestigen. Na wat verwarring over welke bouten er bij dit bed horen, twee telefoontjes van Patrick van de Boxspring Company en twee setjes bouten, is dit keurig opgelost. Ik ben erg blij met het bed en hoe het is opgelost.

Prima weergave van het bed

Mailadres op de site: verzending naar dit mailadres komt niet aan. Zoek dit uit waar dat aan kan liggen. Na mijn review met wat kritische opmerkingen heeft de Boxspring Company overigens de dag erna... Mailadres op de site: verzending naar dit mailadres komt niet aan. Zoek dit uit waar dat aan kan liggen. Na mijn review met wat kritische opmerkingen heeft de Boxspring Company overigens de dag erna gebeld. Dat vind ik top. s

Reactie Boxspring Company:

Goed te horen dat het allemaal gelukt is. bedankt voor uw mooie review en veel plezier met uw vouwbed

Anita Bakker

Meer dan prima!

Snelheid reactie, service, snelheid bezorgen

Niets aan te merken

Blom

Reageren niet op mails

Geen sterke punten

Reageren zeer traag op mails .

Beste heer/mevrouw Blom,
Waar heeft u een mail naar gestuurd, dan kan ik dit nog voor u nakijken aangezien we geen mails meer open hebben staan.
Verneem graag uw reactie.
Met...
Beste heer/mevrouw Blom,
Verneem graag uw reactie.
Boxspring Company BV

M

Zojuist via bol.com hier een matras tijk besteld. Hoes is op de hoek waar de rits eindigt, niet goed gestikt. Beide helften zitten los op de stiknaad waardoor de rits eraf is gegaan. Ook was de rits... Zojuist via bol.com hier een matras tijk besteld. Hoes is op de hoek waar de rits eindigt, niet goed gestikt. Beide helften zitten los op de stiknaad waardoor de rits eraf is gegaan. Ook was de rits al open gescheurd toen ik de hoes eruit haalde. Nu retour gestuurd via bol. En hopelijk is de volgende wel heel die ik ga bestellen hier.

Betere product controle in het vervolg zou handig zijn.

Levertijd te lang

Betere levertijd zoals op de website is aangegeven binnen 8 dagen en niet 14 dagen.

Suzy

Snel levering. Alles in order

Website goed. Gel kussen bestelled. Snel delivery

Reactie Boxspring Company:

Heel erg bedankt voor uw mooie review, veel plezier met uw kussen!

Zippora

Op 17-06 een bed gekocht in de winkel in Amsterdam Noord. Wij werden geholpen door een lieve en vriendelijke heer en alles werd ons goed uitgelegd! Meteen een keuze kunnen maken & het bed werd die... Op 17-06 een bed gekocht in de winkel in Amsterdam Noord. Wij werden geholpen door een lieve en vriendelijke heer en alles werd ons goed uitgelegd! Meteen een keuze kunnen maken & het bed werd die zelfde dag nog geleverd. T bed ligt lekker en ik heb er zeker geen spijt van!

Vriendelijke medewerkers en de chauffeur heeft zelfs geholpen het bed in elkaar zetten.

Tot nu toe geen

Rosario

Matrassen besteld via Bol. Afgesproken dat ik bericht kreeg vd transporteur van deze leverancier. Geen bericht ontvangen, zelf moeten bellen en later ook met de transporteur. Lang verhaal kort te... Matrassen besteld via Bol. Afgesproken dat ik bericht kreeg vd transporteur van deze leverancier. Geen bericht ontvangen, zelf moeten bellen en later ook met de transporteur. Lang verhaal kort te maken, de transporteur is waardeloos. Ze komen gewoon niet terwijl ik vaak met ze gebeld en geappt hebt, uiteindelijk negeren ze de boel en laten je gewoon stikken. Mijn matrassen vanochtend weggegeven. Nu moeten wij op de bank, ik met serieuze rugklachten en mijn vrouw met slaapproblemen. Geen matrassen en ook geen bericht. Waardeloos en pisnijdig ben ik vooral omdat de transporteur mijn apps leest en negeerde mij gewoon.

Geen enkele

Andere transporteur

Anneke Latjes

Geweldig goede zaak, topservice en héél goed advies.
Ben erg tevreden en zal zeker bij anderen aanraden.
Ik kom nergens anders meer, zoals nu bv een nieuw dekbed
en hoofdkussen...
Geweldig goede zaak, topservice en héél goed advies.
Ben erg tevreden en zal zeker bij anderen aanraden.
Ik kom nergens anders meer, zoals nu bv een nieuw dekbed
en hoofdkussen nodig, gelijk weer naar Boxpring Company.

Reactie Boxspring Company:

bedankt voor de geweldig mooie review!